رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-08-10 20:27 شماره خبر : 1166 https://diyareaftab.ir/short/V9DMe 0
مدیرکل امور بانوان استانداری مرکزی خبر داد:

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری، گفت: ۵۰ بیت‌الزهرا در حوزه جمعیت در مرکز استان شکل گرفته‌اند.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ به نقل از سلام کمیجان، پروین مفتح زاده، امروز در مجمع سلامت شهرستان کمیجان، گفت: وضعیت کمیجان در حوزه زنان و خانواده قابل تقدیر است، اما در استان مرکزی هنوز رشد جمعیت منفی است.

وی، به تدبیرانجام در حوزه جمعیت در استان اشاره کرد و افزود: پس از راه‌اندازی ستادجوانی جمعیت، تشکیل چهار کمیته تخصصی ذیل ستاد جمعیت، شامل کمیته‌های سلامت و بهداشت با ریاست دانشگاه علوم پزشکی اراک، کمیته اقتصادی با ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، کمیته گفتمان و تبلیغ با ریاست مدیر کل صدا و سیمای استان و کمیته بررسی‌های ویژه با ریاست دادستان کل استان تشکیل شده و دو کمیته شکل عملیاتی گرفته‌اند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، به راه‌اندازی ستاد مردمی جمعیت اشاره کرد وگفت: ذیل ستاد مردمی جمعیت ۶ کارگروه تخصصی فعلا فعال شده و این عدد در حال اضافه شدن هم هست، هدف از ستاد مردمی جمعیت تشکیل هیات‌های مردمی هست که نام این هیأت‌ها بیت‌الزهرا هست.

وی، خاطرنشان کرد: تا امروز ۵۰ بیت‌الزهرا در مرکز استان شکل گرفته است و یکی از کارهایی که صدا و سیمای استان انجام می‌دهد مستندسازی فعالیت‌هایی هست که شکل می‌گیرد.

مفتح زاده، خاطرنشان کرد: در بیت‌الزهراها کار از مردم شروع می‌شود و به مردم ختم می‌شود و هر جا مردم پای کار آمدند در نظام جمهوری اسلامی تحول و اتفاق ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار