رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بر خلاف مدعیان حقوق بشر در غرب و برخورد غیر انسانی نیروهای نظامی آن‌ها در مقابل شهروندان، پلیس ما اخلاق‌مدار، کرامت پیشه و عدالت‌جو است.

 

به گزارش  «دیار آفتاب»؛ سردار «احمدرضا رادان» فرمانده انتظامی کل کشور که به‌منظور حضور در یادواره ۲۱۸ شهید انتظامی استان مرکزی به اراک سفر کرده است، صبح امروز به‌همراه استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک با آیت‌الله دری نجف‌آبادی دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: فراجا حدود ۱۴ هزار شهید تقدیم میهن کرده و این تابلوی درخشنده در کارنامه پرافتخار نیروی انتظامی به ثبت رسیده است.

دری نجف آبادی افزود: فراجا در سال‌های اخیر در درون کشور، مرزها و خارج از مرزها خوش درخشیده و در مقابل توطئه‌های بین‌المللی علیه ملت ایران ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد: بر خلاف مدعیان حقوق بشر در غرب و برخورد غیر انسانی نیروهای نظامی آن‌ها در مقابل شهروندان، پلیس ما اخلاق‌مدار، کرامت پیشه و عدالت‌جو است.

سرداران احمدرضا رادان گفت: حوزه امنیت و انتظامی حوزه‌ای گسترده، سخت و پیچیده است که برای مدیریت آن باید از ظرفیت جوانان برومند و انقلابی بهره جست. 

فرمانده انتظامی کل کشور افزود: سبزپوشان دلاور نیروی انتظامی همواره با جدیت در حال خنثی‌سازی توطئه عناصر ضد انقلاب هستند.

پلیس ایران اخلاق‌مدار، کرامت‌پیشه و عدالت‌جو است
پلیس ایران اخلاق‌مدار، کرامت‌پیشه و عدالت‌جو است
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار