رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«دیار آفتاب»؛ به نقل از نار خبر؛ همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی و در آستانه فرا رسیدن دهه کرامت بزرگترین پرچم مزین به نام مقدس امام رضا(ع) در ابعاد ۱۰ در ۲۰ در بلندترین نقطه شهر و بر فراز بام ساوه به اهتزاز درآمد.

این مراسم که با حضور خادمیاران رضوی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری و با همکاری روابط عمومی شهرداری ساوه برگزار شد، دبیر کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان ساوه در سخنانی گفت: در دهه کرامت ۱۵۰ برنامه در قالب ۴۰ عنوان توسط ۱۹ کانون تخصصی و ۱۵ کانون عمومی اجرا خواهد شد که اهتزاز پرچم در بام ساوه و حضور در نماز جمعه آغاز‌گر برنامه‌های این دهه است.

وی ضمن قدردانی از مجموعه شورای شهر و شهرداری در ایجاد حال و هوای امام رضایی در سطح شهر خواستار اجرای برنامه‌های متنوع همزمان با دهه کرامت شد و بر ترویج فرهنگ رضوی در جامعه تأکید کرد.

حاج‌امینی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر ساوه نیز در این مراسم از برگزاری ۱۰ ویژه برنامه جشن دهه کرامت در ۱۰ نقطه شهر خبر داد.

در این آئین معنوی همزمان با قرائت صلوات خاصه و مداحی ذاکرین اهل بیت علیهم السلام پرچم امام رضا به اهتزاز درآمد و به شرکت‌کنندگان با نبات تبرکی اهدا شد.



1403-02-19 22:51 شماره خبر : 5177 https://diyareaftab.ir/short/enlW3 0
نظرات