رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-08-30 14:12 شماره خبر : 1602 https://diyareaftab.ir/short/NDj3e 0
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: ترویج سبک‌زندگی اسلامی و ممانعت از ترویج زندگی غربی در جامعه اسلامی، اهمیت بسزایی دارد.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ آیت‌الله دری نجف‌آبادی، امروز در دیدار با حجت‌الاسلام فراهانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، به اهمیت ایام فاطمیه و مناسبت‌های ماه رجب اشاره کرد و گفت: مراسمات ایام فاطمیه، که متعلق به حضرت فاطمه زهرا(س) است، می‌بایست به نحو احسن برگزار شوند و همچنین مناسبت‌های ماه رجب به‌خصوص ایام اعتکاف، که برکات بسیاری برای جامعه اسلامی دارد.

وی، در مورد آموزش‌های قرآن کریم و اهمیت صحیح‌خوانی قرآن کریم در بین افراد بیان کرد: متاسفانه گاهی شنیده می‌شود که برخی افراد در هنگام قرائت قرآن کریم، دارای اشکالات روان‌خوانی و روخوانی هستند که نیاز است، آموزش‌های لازم برای این افراد و اقشار دیگر، برنامه‌ریزی شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در مورد سبک زندگی اسلامی، عنوان کرد: ترویج سبک‌زندگی اسلامی و ممانعت از ترویج زندگی غربی در جامعه اسلامی، اهمیت بسزایی دارد و همچنین عدم تجمل‌گرایی، زهد و صرفه‌جویی و عدم اسراف، که با رعایت آن‌ها، برخی از مشکلات اقتصادی به راحتی قابل حل خواهند بود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار