رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/29 Sunday - 2024 20 October الأحد ، 17 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-29 09:38 شماره خبر : 8927 https://diyareaftab.ir/short/4ZryD 0
لیگ نخبگان آسیا؛

تیم فوتبال پرسپولیس در سومین مسابقه در لیگ نخبگان آسیا دوشنبه شب از ساعت ۱۹:۳۰ در دوحه به مصاف السد قطر می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از خبرگزاری فارس، ۵ روز بعد از برد پرگل تیم ملی ایران مقابل قطر، پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا به مصاف السد قطر می‌رود تا اولین بردش را به دست بیاورد.

السد ۹ مهرماه استقلال را ۲ بر صفر شکست داد و اکرم عفیف شادی پس از گل سخیفی هم انجام داد! البته که سردار ازمون هم به شیوه خودش جواب او را بعد از زدن ۲ گل به قطر داد! فردا اما مسابقه‌ای دیگر و روزی دیگر است. پرسپولیس اگر می‌خواهد در لیگ نخبگان حضورش تداوم یابد باید در این بازی پیروز شود و همه چیز برای بردش مهیاست از جمله زمین هموار و یک‌دست ورزشگاه خانگی السد.

پرسپولیس خاطرات خوشی با السد قطر دارد، از زمان حضور ژاوی در السد گرفته تا گلزنی عیسی آل کثیر به این تیم، زمانی آنقدر ژاوی را درورزشگاه آزادی تحویل گرفتیم که حتی در عکس تیمی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی هم ایستاد.

دیدار فردا هم یک فوتبال تمام عیارتاکتیکی بین مربیان اسپانیایی است، جایی که کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس مقابل فیلکس سانچز مربی اسپانیایی السد قرار می‌گیرد. البته در ترکیب تیم السد بازیکنانی از برزیل، استرالیا، اسپانیا، کلمبیا و… حضور دارند و در واقع فقط ۲۰ درصد از ترکیب السد را قطری‌ها تشکیل می‌دهند! پرسپولیس حالا باید به مصاف این تیم چند ملیتی برود. از سال ۱۳۹۷ تاکنون پرسپولیس ۳ بار السد را شکست داده و فقط یک بار مقابل این تیم شکست خورده و یک بازی هم مساوی شده است.

پرسپولیس – السد؛ در انتظار اولین برد آسیایی سرخپوشان

السد در ۵ بازی آخرش ۳ برد، یک مساوی و یک شکست ۵ بر یک مقابل الدحیل صدرنشین لیگ قطر داشته است. السد خیلی خوب گل می‌زند وبه همان خوبی هم دروازه‌اش باز می‌شود. همه ایرانی‌ها و فوتبالدوستان کشورمان امیدوارند پرسپولیس برنده شود و باردیگر خفیف شدن عفیف و یارانش را مشاهده کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار