فیلم؛
پاسخ مردم تفرش به آشوبگران
امروز مردم تفرش به میدان آمدند تا بار دیگر نشان دهند پشت ولایت و نیروهای مسلح کشور خود هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ مردم ولایتمدار و غیور تفرش امروز باردیگر به صحنه آمدند تا نشان دهند پشت ولایت و رهبری خود هستند و از نیروهای مسلح کشور حمایت میکنند.
آنان اعلام کردند که «هیچ ابرقدرتی نمیتواند هیچ غلطی بکند»، «اگر حرفی است خود مردم میتوانند آن را حل کنند»، «کشور خود را به راحتی به زورگویان نمیدهند».
انتهای خبر/
لینک کوتاه خبر
✅ لینک با موفقیت کپی شد!
برچسبها
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!