رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-06 21:37 شماره خبر : 8427 https://diyareaftab.ir/short/V5ojp 0
مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری:

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری وضعیت ایمنی معدن رنگرز را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از نار خبر؛ سعید غضنفری در جریان این بازدید گفت: پیرو حوادث تأسف بار در چند معدن کشور که متأسفانه منجر به از دست دادن جان تعدادی از هموطنانمان شد، تصمیم گرفتیم با سایر مسئولان وضعیت ایمنی را در معدن سنگ کوهی شهرداری که بهره‌برداری از آن توسط سازمان عمران درحال انجام است را بررسی کنیم.


وی افزود: این معدن هم‌اینک به لحاظ توسعه و استحصال سنگ در بهترین و بی‌سابقه‌ترین شرایط قرار دارد و در این بازدید بصورت وضعیت ایمنی بصورت دقیق‌تر مورد بررسی قرار گرفت و تهیه پلان ایمنی و همچنین نقشه ساماندهی به همراه رفع نقاط حادثه خیز و لقی‌گیری در دستور کار قرار دهد.


غضنفری گفت: لازم به ذکر است که استمرار نهضت آسفالت معابر سطح شهر و کمربندی شرق و جنوب مرهون تلاش‌های بی‌وقفه مجموعه معدنی فوق در افزایش وسعت و استخراج سنگ لازم برای تأمین مصالح آسفالت می‌باشد.


لازم به ذکر است محدوده اکتشافی رنگرز دارای پروانه بهره‌برداری، در استان مرکزی، ۱۷ کیلومتری شمال‌شرق شهر ساوه واقع شده است. این محدوده با مساحتی بالغ بر ۶/۴ کیلومترمربع، جزئی از کمربند آتشفشانی-نفوذی ارومیه محسوب می‌گردد.


انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار