رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-07-09 07:28 شماره خبر : 391 https://diyareaftab.ir/short/N2AYV 0
امام جمعه موقت اراک:

امام جمعه موقت اراک گفت: دشمن امیدوار بود در سالگرد اغتشاشات اخیر، با تشویش کردن اذهان عمومی، مجدد ناامنی را در کشور ایجاد کند، که با آگاهی مردم به نتیجه نرسید.

حجت‌الاسلام کاظم سپاسی، در گفتگو با «دیار آفتاب»؛ به‌مناسبت سالگرد شکست فتنه آمریکایی صهیونیستی، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران شدت بیشتری گرفت و دشمن با توطئه‌هایی از قبیل ترور، توطئه گروهگ‌های مخالف نظام، منافقین و فداییان خلق و هشت سال جنگ تحمیلی، سعی بر فروپاشی نظام اسلامی و آسیب به ملت ایران کرد که همه این توطئه‌ها، با عنایت خدا و مجاهدت مردم، خنثی شد و دشمنان اسلام، رسوا شدند.

وی، درخصوص اقدامات دشمن، پیرامون جنگ ترکیبی آمریکایی صهیونیستی علیه ایران، بیان کرد: با پیروزی هشت سال دفاع مقدس، دشمنان اسلام، شیوه جدیدی را برای فروپاشی بنیان ملت اسلامی و ایرانی، راه‌اندازی کردند و با ایجاد جنگ روانی و فیزیکی، تحت عنوان جنگ ترکیبی، همه تلاش خود را کردند که یاس و ناامیدی، در دل مردم گسترش پیدا کند.

مسئول مرکز امور صیانتی حوزه‌های علمیه، پیرامون اغتشاشات سال گذشته، عنوان کرد: دشمن، با فراهم کردن ساختار دروغین ترویج تفکر محدودیت زنان در ایران، شروع به تشویق کردن دختران به بی‌حجابی و ترویج آزادی بی‌قید و شرط، در انظار عمومی و سطح جامعه کرد.

سپاسی، افزود: دشمن، با اجرایی کردن جنگ ترکیبی در سال گذشته، فکر می‌کرد که می‌تواند مردم را با خود همراهی کند اما ملت ایران، با بصیرت کامل و توجه به بیانات رهبری، مانع نتیجه‌دار شدن جنگ ترکیبی دشمن شد.

وی، اظهار کرد: دشمن نتوانست در جنگ ترکیبی به اهداف خود برسد و در مدت کوتاهی شکست را پذیرفت، اما امیدوار بود، که در سالگرد اغتشاشات اخیر، با تشویش کردن اذهان عمومی، مجدد ناامنی را در کشور ایجاد کند، که با آگاهی مردم به نتیجه نرسید.

این کارشناس مذهبی و فرهنگی، خاطرنشان کرد: روشنگری‌های مقام معظم رهبری در طول یک سال اخیر و افشا کردن دست‌های پشت پرده اغتشاشات، اقدامات دولت انقلابی و بصیرت مردم باعث شد، که دشمنان جمهوری اسلامی ایران نتوانند، نفاق و دوگانگی را در کشور بگسترانند.

سپاسی، در پایان بیان کرد: دولت باید با اقدامات کارآمد و تأثیرگذار، یأس و ناامیدی را از سطح جامعه برطرف کند و باعث شکوفا شدن استعدادهای جوان، در راه خدمت‌رسانی به نظام اسلامی و کشور شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار