رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-20 15:48 شماره خبر : 8756 https://diyareaftab.ir/short/eoZqK 0
امامان جمعه استان مرکزی تاکید کردند:

امامان جمعه شهرهای مختلف استان مرکزی ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی اتحاد مسلمانان را رمز موفقیت عنوان کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ امامان جمعه شهرهای مختلف استان مرکزی ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی اتحاد مسلمانان را رمز موفقیت عنوان کردند.

اتحاد مسلمانان رمز نابودی رژیم صهیونیستی است

امام‌ جمعه اراک ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونسیتی گفت: ما باید نقاط فتنه و نفاق جنایات صهیونیستی را بشناسیم. مسلمانان با توکل به خدا و روحیهٔ شهادت‌طلبی که دارند اگر با هم متحد باشند و وحدت داشته باشند می‌توانند رژیم صهیونسیتی را نابود کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: مسلمانان جهان به خود بیایید و به وحدت کلمه بپردازید تا بتوانیم این غده سرطانی را از بین ببریم. از همه اعضای جامعه خواهش می‌کنم تا در هر موقعیتی هستند به کودکان و نوجوانان بزرگانی مثل سید حسن نصرالله را بشناسانند.

رژیم صهیونسیتی در گرداب جنایت‌ گیر کرده است

امام جمعه خنداب گفت: ایام سالگرد عملیات بزرگ طوفان‌الاقصی است در این یک سال ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی، استقامت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین را در برابر رژیم صهیونیستی می‌بینیم که مانند کوه در برابر دشمنان ایستاده‌اند، فرزندانشان روی دستانشان شهید می‌شوند اما دست از مقاومت بر نمی‌دارند و رژیم کودک‌کش صهیونیستی در برابر این مقاومت‌ها به تنگ آمده است و در گرداب جنایت‌ها گیر کرده است.

صفاهانی گفت: امروز یمن، عراق، لبنان، سوریه، ایران و امت اسلامی در کنار فلسطین هستند با این وحدت و یکپارچگی رژیم صهیونیستی آرزوی پیروزی بر فلسطین را به گور خواهد برد و پیروزی نهایی از آن ملت فلسطین است.

وعده صادق۲ توان نظامی ایران به رخ جهانیان کشید

امام جمعه فرمهین گفت: وعده صادق۲ توان نظامی ایران به رخ جهانیان کشیده و هدف قرار دادن مقر موساد که به جمع آوری اطلاعات علیه جبهه مقاومت فعالیت می‌کنند و همچنین آسیب رساندن به پایگاه‌های نواتی موجب تضعیف توان هوایی رژیم جنایتکار صهیونیستی و کاهش قابلیت‌های وحشی‌گری‌های نظامی این رژیم سفاک شد.

سوری اظهار کرد: این رژیم سفاک و کودک‌کش برای اجرای عملیات تهاجمی خود و دفاعی خود متکی به نیروی هوایی است لذا هدف قرار دادن مقر موساد و پایگاه‌های هوایی یک ضربه روانی بزرگی بر این رژیم وارد کرد.

امام جمعه فرمهین اظهار کرد: عملیات وعده صادق۲ باعث ذلت مستکبرین و خوشحالی مستضعفین شد و مصداق آیه شریفه «یومئذ یفرح المومنون» است و این افتخار‌آفرینی باعث قوت قلب مومنین، مستضعفین و جبهه مقاومت شد.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار