رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-06-22 11:55 شماره خبر : 147 https://diyareaftab.ir/short/eqkRN 0
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: ملت متحد و بصیر در برابر جنگ روانی، سیاسی و اقتصادی دشمنان پیروز شده و هیچ توطئه‌ای بر آنان کارا نخواهد بود.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، با اشاره به اینکه عامل موفقیت و سربلندی هر ملتی ایمان به خدا و عزم و اراده ملی است گفت: ملت ایران اسلامی با توکل به خداوند متعال و اهل‌بیت در طول ۴۴ سال گذشته موفق‌های بسیاری را کسب کرده است.
امام‌جمعه اراک افزود: ملت مؤمن و همیشه در صحنه ایران اسلامی باید بداند که اگر در راه اهداف خود؛ ایمان، عزم، اراده و وحدت داشته باشند در برابر هر قدرتی پیروز و سربلند خواهند شد.
وی اظهار کرد: ملت متحد و بصیر در برابر جنگ روانی، سیاسی و اقتصادی دشمنان پیروز شده و هیچ توطئه‌ای بر آنان کارا نخواهد بود.
دری نجف‌آبادی بیان کرد: امام راحل و ملت مؤمن ایران اسلامی با اتکا به تقوای الهی و وحدت کلمه طاغوت را در هم شکست و در برابر رژیم بعثی به پیروزی رسید و بعد از این هم با هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب در برابر توطئه‌های دشمنان پیروز خواهد شد.
وی ادامه داد: نارسایی‌ها و مشکلاتی در جامعه وجود دارد که باید همه دست به دست هم دهند و باغیرت، شجاعت، همت، مردانگی، تلاش و فداکاری بر مشکلات پیروز شد.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: آحاد مردم و مسئولان وظیفه دارند باقدرت از ارزش‌های نظام اسلامی صیانت کنند و در این مسیر فریب تبلیغات منفی و فریب‌کاری دشمنان اسلام و انقلاب را نخورند تا پرچم مقدس این انقلاب شکوهمند تا ظهور امام زمان(عج) برافراشته باشد.

روبط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه


انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار