رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/02/22 Saturday - 2024 11 May السبت ، 3 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-09 09:51 شماره خبر : 4965 https://diyareaftab.ir/short/4PbQl 0
نماینده تفرش:

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه توسط دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا نشان آن است که وجدان دنیا در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بیدار شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ ولی‌الله بیاتی در گفتگو با خبرنگار «فراهان خبر»؛ با اشاره به اعتراضات دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در محکومیت جنایات صهیونیستی و حمایت از مردم غزه گفت: اقداماتی که رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی انجام می‌دهد به نوعی یک نسل‌کشی است که در طول تاریخ به مثابه آن نبوده است.

وی افزود: حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی و اقدامات رژیم صهیونیستی در جنایات و نسل کشی در سرزمین‌های اشغالی قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

بیاتی اظهار کرد: صحنه‌های دلخراش جنایات در سرزمین‌های اشغالی از کشتار زنان و فرزندان بی‌گناه و جنایات انسان را آزرده خاطر می‌کند و نمی‌توان نسبت به این کشتار و جنایات بی‌اعتنا بود.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام جنایاتی که در غزه شکل می‌گیرد سبب بی‌اعتباری رژیم صهیونیستی در سراسر کشورهای جهان شده است.

وی گفت: این اعتراضات نسبت به این جنایات رژیم صهیونیستی قطعاً ادامه خواهد داشت و مردم با این اعتراضات پیام خود را به رژیم صهیونیستی مخابره می‌کنند و خشم خود را از این اتفاقاتی که در حال رخ دادن است را بیان می‌کنند.

بیاتی افزود: این اعتراضات نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت کودکان غزه در سراسر کشورهای اروپایی گسترده خواهد شد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان، فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم آزادی‌خواه دنیا با این اعتراضات خشم و انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند و این جنایات را محکوم کرده و نسبت به آنچه در غزه رخ می‌دهد، معترض و ناراحت هستند.

وی گفت: محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه توسط دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا نشان آن است که در واقع وجدان دنیا در برابر این جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بیدار شده است.

بیاتی با اشاره به برخورد با دانشجویان آمریکایی اظهار کرد: دستگیری دانشجویان معترض به ظلم رژیم صهیونیستی، سرکوب آزادی بیان است و در کشوری که مدعی مهد آزادی بیان است، دانشجویان و حتی اساتید دانشگاه معترض به جنایات اسرائیل در غزه را سرکوب و دستگیر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: صدای حق خاموش‌شدنی نیست و دنیا در مقابل جنایت‌های اسرائیل به خروش درآمده و روز به روز دنیا بیشتر بیدار می‌شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار