رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-05-03 17:10 شماره خبر : 7016 https://diyareaftab.ir/short/4yR87 0
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی خبر داد:

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: همزمان با سراسر کشور تعداد2622 واحد مسکونی مددجویی در سطح کشور از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد که از این تعداد 41 واحد مربوط به استان مرکزی است که به مددجویان تحت پوشش استان واگذار شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ محمود حسین‌آبادی، امروز، در جریان واگذاری واحد‌های مسکونی گفت: همزمان با سراسر کشور تعداد ۲ هزار و ۶۲۲ واحد مسکونی مددجویی در سطح کشور از طریق ویدئو‌کنفرانس افتتاح شد که از این تعداد ۴۱ واحد مربوط به استان مرکزی است که به مددجویان تحت پوشش استان واگذار شد.

وی بیان کرد: این واحدها در قالب احداث و خرید مربوط به مددجویان تحت پوشش بهزیستی و معلولان سرپرست خانوار در متراژ ۸۵ متری در سطح استان مرکزی به‌مناسبت هفته بهزیستی افتتاح می‌شود. 

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود: تا کنون تعداد ۲ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن که از سال ۸۶ اجرایی شده است در قالب مسکن مهر، احداثی و خرید خودمالکی به مددجویان واگذار گردیده است.

حسین‌آبادی بیان داشت: مبلغ یک میلیارد ریال کمک بلاعوض از اعتبارات معاونت تامین و توسعه مسکن سازمان بهزیستی کشور تامین اعتبار و به واحدهای واگذاری در هفته بهزیستی تحویل داده شده و مابقی هزینه‌ها در قالب تسهیلات و سهم آورده توسط خود مددجو پرداخت شده است. 

وی در خاتمه عنوان کرد: در حال حاضر یک هزار و  ۱۸۱ واحد مسکونی مددجویی در دست احداث است که از این تعداد ۸۳۰ واحد مربوط به طرح اقدام ملی در شهر اراک، مهاجران و امیرکبیر و سایر شهرستان‌ها است.

واگذاری 41 واحد مسکونی به مددجویان
واگذاری 41 واحد مسکونی به مددجویان
واگذاری 41 واحد مسکونی به مددجویان
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار