رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-22 00:05 شماره خبر : 2648 https://diyareaftab.ir/short/462B8 0
وصیت‌نامه شهید «علی‌اصغر انصاری»؛

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «علی‌اصغر انصاری» آمده است: ای امت اسلام، ای ملت ایران، هرگز فریب منافقین و روشنفکران غرب‌زده را نخورید.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ شهید والامقام علی‌اصغر انصاری در چهارم شهریورماه سال ۱۳۴۱ در روستای ازنوجان از توابع خمین چشم به دیدار هستی گشود تا از سربازان تربیت یافته مکتب عاشورا و امام حسین(ع) باشد، به فرمان پیر و مرادش امام خمینی لبیک گفت و سنگر جبهه را پر کرد و جان فشانی‌ها و دلاوری‌هایی انجام داد که بر صفحه‌های تاریخ و بر یاد و ذهن دوستان و هم رزمانش به یادگار حک شده است، در خرمشهر قهرمان در بیستم مرداد ماه سال ۱۳۶۱ و در گرمای طاقت فرسای آن روزهای تابستان خرمشهر در یک عملیات پدافندی به شهادت رسید و آسمانی شد.

پیکر مطهر او را در کنار دیگر شهیدان خطة شهیدپرور خمین به خاک سپردند تا محلی برای رفت وآمد ملائک و زیارتگاهی برای اهل معرفت و عاشقان شهادت باشد. برادرش مصیب نیز در اسفند ماه ۱۳۶۵ در شلمچه در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

بخشی از وصیت‌نامه شهید آمده است:

ای امت مسلمان، ای پویندگان راه اسلام، هرگز امام را تنها نگذارید. ای امت اسلام، ای ملت ایران، هرگز فریب منافقین و روشنفکران غرب‌زده را نخورید و روحانیت مبارز را حامی و پشتیبان باشید.

هرگز فریب منافقان را نخورید

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار