رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-09-12 11:52 شماره خبر : 1837 https://diyareaftab.ir/short/NYKPj 0
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: باید با برنامه‌ریزی کارشناسی، هجمه‌های فرهنگی دشمنان که پایه‌های نظام و اعتقادات جوانان را نشانه رفته را در نطفه خفه کرد، تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ آیت‌الله دری نجف‌آبادی روز یکشنبه در دیدار با حجت‌الاسلام موسی‌پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در اراک، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، کانون موثر در اشاعه مولفه‌های فرهنگی در جامعه است و باید با برنامه‌ریزی کارشناسی، هجمه‌های فرهنگی دشمنان که پایه‌های نظام و اعتقادات جوانان را نشانه رفته است در نطفه خفه کرده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید ضمن حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل در راستای آگاه‌سازی آحاد جامعه به‌خصوص جوانان و نوجوانان از دستاوردهای نظام گام‌های اساسی بردارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب بر زنده نگه داشتن و پویایی مناسبت‌های انقلاب اسلامی، تقویت و تحکیم ارزش‌ها و ارکان انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و تحقق آرمان‌های امام خمینی(ره) است که باید مورد توجه همه نهادها به‌خصوص شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرار بگیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: استان مرکزی در گرامیداشت مناسبت‌های مختلف انقلابی و فرهنگی بسیار موفق عمل کرده و مردم استان حضور پرشوری این مناسبت‌ها دارند.

وی افزود: از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه چند راهپیمایی با عظمت و بیشتر با سازمان‌دهی‌های مردمی در استان برگزار شد که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار