رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-08-11 12:03 شماره خبر : 1184 https://diyareaftab.ir/short/4ADQN 0
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مقاومت حماس با نفوذ از چند لایه اطلاعاتی و حفاظتی رژیم کودک‌کش صهیونیستی توانستند هیمنه پوشالی این رژیم جعلی را درهم بشکنند.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ سردار احمد رضا رادان صبح امروز در مراسم یادواره ۲۱۸ شهید فرماندهی انتظامی استان مرکزی، گفت: شهید گمنامی که امروز در این مکان مقدس تشییع شد به دعوت شهدایی آمده است که در این مکان در خاک آرمیده‌اند و عطر این شهدا در این محفل پیچیده شده است.

وی، افزود: نیروهای مقاومت حماس با نفوذ از چند لایه اطلاعاتی و حفاظتی رژیم کودک‌کش صهیونیستی عملیات بسیار پیچیده‌ای را انجام دادند که در حوزه نظامی، قدرت و اقتدار اطلاعاتی نیروی‌های خود را به رخ جهانیان کشیدند و توانستند هیمنه پوشالی این رژیم جعلی را با گرفتن اسیر شکست بدهند.

فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: یک مجموعه زمانی ارزش پیدا می‌کند که دارای سه بعد اصلی و اساسی باشد از جمله این ابعاد می‌توان به بعد امامت، بعد امت و بعد مکتب و ایدئولوژی اشاره کرد.

رادان، با بیان اینکه شهدا سربازان امام زمان(عج) هستند و حاجات را به اذن خدا می‌دهند، ادامه داد: در این دوران مشاهده می‌کنیم که جوانان ما با الگوپذیری از شهدا در ثبت نام و اعزام به غزه برای جنگ با رژیم کودک‌کش صهیونیست مشتاق هستند.

وی، اظهار کرد: جوانان انقلاب اسلامی به رهبر معظم انقلاب اقتدا می‌کنند و همین جوانان با فرمان رهبر تبدیل به نیروهایی می‌شوند که هیمنه پوشالی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیست را در هم می‌شکنند.

فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه مجموعه‌ای ماندگار است که امامت، امت و مکتب در کنار یکدیگر قرار بگیرند، بیان کرد: شهدا زنده هستند زیرا شهدای ما در اوایل انقلاب و رزمندگان با اقتدا به امام عزیز خود اقتدا کردند و در این اقتدا جان‌نثار بوده‌اند.

رادان، عنوان کرد: دختران و پسرانی که در این جمع حضور دارند عشق ولایت در سرتاسر وجودشان هست و عشق به دفاع از حرم را دارند. ما باید از زندگی، ایثار و اخلاق شهدا درس بگیریم.

وی، در پایان تصریح کرد: استان مرکزی دارای ۷۲۰۰ شهید اعم از بسیجی، سپاهی، ارتشی و نیروی انتظامی است و در بین این شهداء روحانی، کاسب، تاجر، محصل، استاد و… وجود دارد زیرا این شهدای عزیز از مکتب امام‌حسین(ع) درس گرفتند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار