رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-07 22:16 شماره خبر : 2415 https://diyareaftab.ir/short/VbP9R 0
سرپرست فرهنگ و ارشاد استان مرکزی عنوان کرد:

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: نقش اصحاب فرهنگ و هنر در توسعه فرهنگی در جامعه بی‌بدیل است.

به گزارش«دیار آفتاب»؛ به نقل از نار خبر؛ حسین محمودی فر امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان ساوه اظهار کرد: هنرمندان با توجه به قابلیت و توانایی‌های بالایی که دارند باید در عرصه‌های مختلف شهرستان وارد و نظرات خود را ارائه کنند.

وی بیان کرد: شهرستان ساوه نسبت به سایر شهر‌های استان مرکزی در حوزه فرهنگ و هنر یک سر و گردن بالاتر است و حرفی برای گفتن دارد.

محمودی فر با اشاره به اینکه از حدود ۴۰۰۰ مفاخر کشوری ۱۱۰۰ مورد آن مربوط به استان مرکزی است، افزود: آوه بعنوان دومین قطب شیعه مفاخر زیادی داشته است و سهم ساوه در استان نیز از مشاهیر و مفاخر بسیار بالاست.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: هنرمندان نقش ويژه‌ای در انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به ساير افراد جامعه دارند.

وی با تأکید بر اینکه کار فرهنگی شامل سه رکن منابع و مفاخر، انتقال پیام و مخاطب است، افزود: نقش هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر در ارتقای شاخص‌های فرهنگی و هنری و ایجاد‌امید در جامعه تأثیرگذار است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه نیز گفت: هنرمندان باید همگرا باشند و در سایه هم‌افزایی آستانه تحملشان بالا باشد.

اصغر مظفری افزود: هنرمندان باید مطالعات و اطلاعات خود را بیشتر کنند چرا که جز نخبگان جامعه محسوب شده و باید در حوزه فرهنگ و هنر نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

در این نشست جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر و خبرنگاران به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

پایان پیام/

نقش بی‌بدیل اصحاب هنر بر فرهنگ جامعه
نقش بی‌بدیل اصحاب هنر بر فرهنگ جامعه
نقش بی‌بدیل اصحاب هنر بر فرهنگ جامعه
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار