رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/08/01 Tuesday - 2024 22 October الثلاثاء ، 19 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-03-19 12:46 شماره خبر : 5850 https://diyareaftab.ir/short/Vl3o3 0
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم عنوان کرد:

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم گفت: باشگاه آلومینیوم با کسب مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا زمینه برگزاری مسابقات بزرگ و مهم را در شهر اراک فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ نشست مشترک شهردار کلانشهر اراک، رئیس و اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک، معاونین و مدیران شهرداری و مدیرعامل و مدیران باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم در دفتر شهرداری اراک به منظور آمادگی برای برگزاری جام حذفی برگزار شد.

علیرضا محمودی با تقدیر از  مجموعه شرکت آلومینیوم به دلیل حماسه‌آفرینی در عرصه‌های مختلف، به موفقیت‌های باشگاه در دو فصل اخیر اشاره کرد و بیان داشت: شهرداری با تمام توان از فعالیت‌های ارزشمند باشگاه حمایت می‌کند و در این مسیر از ابزارهای قانونی خود استفاده خواهد کرد.

 شهردار کلانشهر اراک گفت: برگزاری مسابقه فوتبال، یک رویداد مهم فرهنگی اجتماعی محسوب می‌شود که شهرداری نیز بر اساس سیاست‌گذاری‌های شورا در آن مشارکت می‌کند.

محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم با قدردانی از برگزاری جلسه برای حمایت از باشگاه گفت: بسیار خرسندم که در مجموعه بزرگ آلومینیوم کار می‌کنم که در شرایط سخت کشور پرچم‌دار تولید، اشتغال و مسئولیت‌های اجتماعی است و این به سخت کوشی کارگران، برنامه‌ریزی مدیران و حمایت سهامداران شرکت برمی‌گردد که قابل تحسین و باشکوه است.

وی افزود: فضاسازی شهری، ایجاد تمهیدات لازم برای حضور هرچه بهتر هواداران در ورزشگاه و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در زمان برگزاری مسابقه از موضوعات بسیار مهمی است که با هم‌افزایی باشگاه و شهرداری می‌توان با اجرای آن نتایج بسیار مطلوبی را در این خصوص بدست آورد.

وی با بیان اینکه باشگاه آلومینیوم با کسب مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا زمینه برگزاری مسابقات بزرگ و مهم را در شهر اراک فراهم کرده است گفت: این یک ظرفیت بسیار ویژه برای شهر اراک محسوب می‌شود که با مشارکت سایر نهادها می‌توان اتفاقات شایسته‌ای را برای اراک رقم زد.

پیمان عین القضات رئیس کمیسیون فرهنگی  شورای اسلامی کلانشهر اراک نیز در این جلسه با اشاره به اینکه برگزاری مسابقه فوتبال یکی از بزرگترین رخدادهای فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در یک شهر محسوب می‌شود گفت: مجموعه شورای شهر و شهرداری اراک به دنبال این است ضمن حمایت از باشگاه و کمک‌رسانی در برگزاری هرچه مطلوب‌تر مسابقه نیم نهایی و ایجاد انگیزه و افزایش روحیه بیشتر در بین اعضای تیم زمینه حضور در مسابقه فینال را فراهم سازد تا بار دیگر تیم آلومینیوم با برتری در دیدار نهایی جام حذفی اتفاق بزرگ ورزشی را برای ورزش استان فراهم سازد و پس از آن برنامه ریزی‌های لازم برای مسابقه فینال صورت خواهد پذیرفت.

وی از مجموعه مدیران و کارکنان شرکت آلومینیوم قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد در سایه همکاری‌های فی مابین، اراک به توسعه و بالندگی دست یابد.

قربانی عضو شورای شهر کلانشهر اراک هم در این جلسه گفت: موفقیت‌های باشگاه در طول مدت گذشته چشم گیر بوده که حاصل افزایش شور و نشاط اجتماعی است در همین خصوص از همه دست اندرکاران باشگاه تقدیر نموده و امیدوارم در سایه همدلی موجود در باشگاه شاهد موفقیت‌های بیش از پیش مجموعه باشیم.

غفاری عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک با اشاره اینکه اراک شهر مفاخر و فرزانگان است گفت: اراک سابقه طولانی فرهنگی داشته و باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای میزبانی شایسته از تیم مس رفسنجان صورت پذیرد.

وی افزود: امیدوارم به یاری خداوند و تلاش اعضای تیم با برتری در این دیدار بار دیگر موفقیت ارزشمند برای شرکت آلومینیوم، باشگاه و ورزش استان مرکزی رقم بخورد.

در پایان این جلسه مقرر شد مدیران دو مجموعه به صورت میدانی فضای موجود را ترسیم و نسبت به برنامه‌ریزی اقدام کنند.

انتهای خبر/

فراهم‌شدن زمینه برگزاری مسابقات مهم فوتبال در اراک
فراهم‌شدن زمینه برگزاری مسابقات مهم فوتبال در اراک
فراهم‌شدن زمینه برگزاری مسابقات مهم فوتبال در اراک
فراهم‌شدن زمینه برگزاری مسابقات مهم فوتبال در اراک
فراهم‌شدن زمینه برگزاری مسابقات مهم فوتبال در اراک
فراهم‌شدن زمینه برگزاری مسابقات مهم فوتبال در اراک
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار