رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-06 14:56 شماره خبر : 8419 https://diyareaftab.ir/short/V106B 0
امام جمعه خنداب:

امام جمعه خنداب گفت: ما اگر کوتاه بیاییم، اسلحه را زمین بگذاریم و در برابر دشمنان قوی نباشیم بمب‌هایی که بر سر فلسطین و غزه و لبنان می‌ریزند بر سر ایران خواهند ریخت پس نباید نسبت به دشمنان بی‌تفاوت بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ حجت‌الاسلام صفاهانی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: پیشرفت، عزت، حیات و اقتدار ما به برکت  خون شهدای گرانقدر است. 

وی در ادامه بیان کرد: در دفاع مقدس جوانان ایران برای حفظ ارزشهای اسلامی و دینی در مقابل تمام دشمنان ایستادگی کردند، موجب شد پایه‌های انقلاب مستحکم شود و ما عزت و اقتدار پیدا کردیم و دشمن به عظمت ملت ایران پی برد.

صفاهانی افزود: رمز پیروزی ما در انقلاب اسلامی توکل به خدا، وحدت و یکدلی مردم، اطاعت از ولایت، استقامت و ایستادگی در مقابل دشمنان بود. 

خطیب جمعه خنداب گفت: شهدا به ما درس ایثار، فداکاری، از خودگذشتگی، استقامت و ایستادگی در برابر دشمنان یاد دادند و ملت‌های مسلمان در سراسر دنیا درس مقاومت را از انقلاب اسلامی یاد گرفتند. 

وی افزود: این روزها برخی می‌گویند باید اسلحه را زمین بگذاریم و دست از مقاومت برداریم آیا با دشمنی که در وسط میدان آماده است و به فکر ضربه زدن به انقلاب است می‌شود اسلحه را زمین گذاشت و دست از مقاومت برداشت؟ 

صفاهانی اظهار کرد: ما اگر کوتاه بیاییم،  اسلحه را زمین بگذاریم و در برابر دشمنان قوی نباشیم بمب‌هایی که بر سر فلسطین و غزه و لبنان می‌ریزند بر سر ایران خواهند ریخت پس نباید نسبت به دشمنان بی‌تفاوت بود. 

وی گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در برابر مقاومت مردم مظلوم‌ فلسطین و لبنان کم آوردند و به زنان و کودکان و مردم بی‌پناه حمله می‌کنند این نشان‌دهنده عجز و ناتوانی آنها در مقابل مسلمانان و جبهه مقاومت است. 

صفاهانی تصریح کرد: طی این هفته در حملات ناجوانمردانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی به لبنان 1540 نفر به شهادت رسیدند و تعداد 5400 نفر از عزیزان لبنان مجروح شدند. 

وی در ادامه بیان کرد: رژیم صهیونیستی با این جنایت‌ها نمی‌تواند فلسطین، غزه و لبنان را شکست دهد. با این شهادت‌ها مسلمانان بیدارتر می‌شوند و حضورشان در صحنه فعال‌تر خواهد شد.

خطیب جمعه خنداب گفت: دنیا بداند خداوند یار مظلومان است و پیروزی نهایی از آن مسلمانان و مردم مقاوم فلسطین است، امروز تمام دنیا از این رژیم نفرت دارند و جنایت‌های این رژیم را محکوم می‌کنند و از او خشمگین هستند.

وی به مشکلات کشاورزان خنداب اشاره کرد و گفت: در شهرستان خنداب حدود 8 هزار هکتار باغ انگور است وسالانه 120 هزار تن انگور و 35 هزار تن کشمش تولید می‌شود، حدود 60 درصد از کشمش استان از این شهرستان تولید می‌شود.

صفاهانی افزود: شهرستان خنداب  رتبه اول باغداری در استان دارد لذا ایجاد کارخانجات کشمش پاک‌کنی، صنایع تبدیلی، سردخانه، شرکت تعاونی نیاز شهرستان است مسئولین، نمایندگان مجلس باید به فکر کشاورزان خنداب باشند.

انتهای خبر 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار