رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
چهارشنبه 1403/08/02 Wednesday - 2024 23 October الأربعاء ، 20 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-06-29 13:54 شماره خبر : 259 https://diyareaftab.ir/short/NjrwN 0
فرمانده سپاه روح الله عنوان کرد:

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، گفت: دشمن به دلیل ناتوانی و ضعف در اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران ناکام است.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ محسن کریمی، در مراسم گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس ضمن تقدیر و تشکر از پیشکسوتان رزمنده‌های دفاع مقدس و خانواده‌های ارجمندشان اظهار کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدای عزیز و ایثارگران و رزمندگان مانند کوه برای دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس ایستاده است.
وی، با اشاره به اغتشاشات سال گذشته، عنوان کرد: یک طرح تجزیه طلبی و آشوب در غرب کشور شروع شد و سرویس‌های اطلاعاتی مختلف مانند سرویس جاسوسی رژیم جعلی صهیونیست و سیا و سرویس جاسوسی رژیم تروریستی آمریکا در آشوب‌های سال گذشته همکاری کردند تا اقداماتی علیه کشور ایران انجام بدهند اما ناکام ماند و به هدف خود نرسید.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، افزود: اکنون دشمن نمی‌تواند اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهد زیرا نسبت به جمهوری اسلامی ایران در بحث نطامی ناتوان و ضعف است.
کریمی، با اشاره به اهمیت ساماندهی فضای مجازی، بیان کرد: دشمنان تنها در فضای مجازی قدرت پیدا کردند تا علیه ایران اقدامی انجام دهند بنابراین رسیدگی و ساماندهی فضای نابسامان فضای مجاری بسیار اهمیت دارد.
وی، ادامه داد: با توجه به بیانات رهبر معطم انقلاب اسلامی، دشنان به دلیل کم کاری ما در فضای مجازی توانستند اقدامی انجام دهند که باید جبران شود.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهاد تبیین ما را فرا خوانده است و پیش‌بینی‌هایی را نیز داشته‌اند که ما باید طبق پیش‌بینی‌های ایشان اقدام کنیم.
کریمی، بیان کرد: دشمن اقرار کرده است که اگر تا ۲۰ سال آینده نتواند اقداماتی انجام دهد بنابراین نمی‌تواند در عرصه‌های جهانی حضور داشته باشد و اکنون انزوا شدن دشمن را مشاهده می‌کنیم.
وی، با بیان اینکه ایران اسلامی سنگرهای دشمن را فتح می‌کند، افزود: آمریکا رژیمی است که تا چندین سال قبل هر اقدام و جنایتی را انجام داده اما اکنون مردم ایران اسلامی تنها امتی است که در مقابل زورگویی‌های آمریکا ایستاده است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، اظهار کرد: مراسم پیاده روی اربعین با حضور بیش از ۲۲ میلیون زائر در کشور عراق با وجود اقداماتی که آمریکا و اسرائیل دادند در امنیت کامل برگزار شد که نشان دهنده وجود مردم با بصیرت و رهبری با درایت است که ما را به پیروزی رسانده است.
کریمی، افزود: دشمنان هرکاری انجام دادند تا محرم و صفر امسال کمرنگ شود اما تقوای مردم در محرم و صفر مانع از اقدامات دشمنان شد.
وی، در پایان تصریح کرد: آمریکا به دنبال ایجاد نفاق و اختلاف میان اقوام مختلف ایران بود که با شکست روبرو شد و ما باید با جهاد تبیین و امر به معروف و نهی از منکر موجب برطرف شدن ناهنجاری‌های موجود در جامعه باشیم تا زمینه‌های ظهور امام زمان(عج) فراهم شود.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار