رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/02/30 Sunday - 2024 19 May الأحد ، 11 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-17 14:57 شماره خبر : 5122 https://diyareaftab.ir/short/VpROj 0
مشاور وزیر آموزش و پرورش کشور:

مشاور وزیر آموزش و پرورش کشور گفت: دو عرصه بی‌نظیر برای آموزش و پرورش وجود دارد، گزاره اول عدالت است و عدالت سرمشق اصلی انقلاب اسلامی است و موفق ترین دستگاه در توسعه عدالت، آموزش و پرورش و معلمان است و دومین مورد پیشرفت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از سلام کمیجان، سجاد صدیقی، امروز در مراسم تجلیل از مقام معلم گفت: مدرسه زندگی و حیات است، مدرسه حیاتی است مستمر، که هیچ دستگاه دومی چنین مجاهدتی سراغ ندارد. مدرسه عدالت را گسترش می‌دهد. 

مشاور وزیر آموزش و پرورش کشور گفت: سه عرصه بی‌نظیر برای آموزش و پرورش وجود دارد، گزاره اول عدالت است، عدالت سرمشق اصلی انقلاب اسلامی است و موفق‌ترین دستگاه در توسعه عدالت، آموزش و پرورش و معلمان است و دومین مورد پیشرفت است. 

وی گفت: در پیشرفت علمی اولین مورد در دانشگاه دیده می‌شود در صورتی که در اصل رتبه اول به مدرسه متعلق است، دانشگاه ثمره ۱۲ سال را می‌بیند و استعداد در مدرسه تشکیل شده است. 

صدیقی گفت: متوسط رشد علمی جمهوری اسلامی ۱۱ برابر دنیا است، در جمهوری اسلامی ما در سال ۱۳۹۷ جز ۶ کشور برتر در دنیا شدیم و در حال حاضر رتبه پانزدهم دنیا و جز تولید کنندهی علم در دنیا هستیم. 

رئیس بسیج فرهنگیان کل کشور تصریح کرد: در عرصه پیشرفت، در رتبه یک و همتراز با دستگاه‌های دیگر آموزش و پرورش سهم جدی در پیشرفت کشور داشته است.

وی اظهار داشت: صنعت موشکی و پهپادها و سلول‌های بنیادین محصول دو اتفاق است، یک رشد علمی کشور توسط مجاهدین و معلمین اتفاق افتاد و مورد دوم دین‌باوری است و مسئله دین‌باوری است که ضعیف نشده است به برکت معلمان دین باور ما و باورمند به حرکت انقلاب و متعهد به این مسیر حرکت می‌کنند.

صدیقی بیان کرد: در نسل دهه نود و هشتاد مسئله فضای مجازی و زحمات و دستاورد‌ها و زحمات معمان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: رئیس بسیج فرهنگیان کل کشور گفت: ایمان و اعتقاد به شدن و اعتماد به خویشتن در کودکی ساخته شده است و محصول کار و جهاد معلمان بود. 

در عرصه عدالت آموزشی در دنیا کشور ایران رتبه یک را دارد و با عزم جدی معلمان کشور به قله خواهد رسید، محصول مجاهدت‌ها را به عکس انتشار و نشان می‌دهند.

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار