رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/02/23 Sunday - 2024 12 May الأحد ، 4 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-09 15:59 شماره خبر : 4982 https://diyareaftab.ir/short/NgoGM 0
استاندار مرکزی:

استاندار مرکزی گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا بازوی توانمند و اجرایی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ فرزاد مخلص‌الائمه صبح امروز ۹ اردیبهشت روز سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل شورای اسلامی گفت: ۶ هزار میلیارد تومان دولت در بخش عمرانی در استان برای اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها هزینه کرده است، ولی رسانه‌ای نشده نمی‌توانیم از فضای مجازی به خوبی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: نکته‌ای که رهبر معظم انقلاب در خصوص رسانه‌ای کردن کارهای به پایان رسیده کشور فرمودند به مردم اطلاع‌رسانی کنید تا آگاه شوند و بدانند چه کارهای انجام شده است.

استاندار مرکزی افزود: مطالباتی که مردم از شوراها چه در شهر و چه در روستا می‌شود را پیگیری کنید تا نارضایتی رخ ندهد، شوراها بازوی قوی کشور است و با قدرت در عرصه‌های مختلف در صحنه می‌باشد.

مخلص‌الائمه عنوان کرد: برای کاربردی کردن جلسات باید جلسات را موضوعی کنیم، یعنی در خصوص حوزهای مختلف مدیران مربوط به جلسه فراخوان شوند تا مطالبه‌گری به صورت شفاف و رو به رو انجام بپذیرد.

وی تصریح کرد: مدیران شهری باید جوابگوی شوراها و مردم باشند و اعضای شورا را در برنامه‌های مختلف مشارکت دهند و استفاده کنند، شتاب دادن به امورات مردم را در دستور کار خود دهند و با مردم در ارتباط باشند.

استاندار مرکزی گفت: در حوزه‌های مدیریت شهری برای شتاب در بهره‌برداری باید در ۲ یا ۳ شیف‌کاری  پروژه‌ها فعال شوند.

مخلص‌الائمه اظهار کرد: هر موفقیتی که به دست می‌آورید بدون شک موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران است لذا همه باید پای کار باشند تا رفاه حال مردم دو چندان شود.

وی خطاب به مدیران خاطرنشان کرد: توجه به حاشیه‌نشینان باید بیشتر شود تا آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی این قشر آسیب‌پذیر را زمین‌گیر نکند.

استاندار مرکزی در پایان افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند از آنجا که شوراها از مظاهر مشارکت مردمی و برای تسهیل امور مردم است، اعضای شورا باید ارتباط دائمی خود با مردم و حضور در میان آنان و اطلاع از مشکلات آنان را وظیفهٔ مستمر خود بدانند و دسترسی مردم را به خود، آسان سازند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار