رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی:

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: تحقیق و توسعه اهمیت به‌سزایی دارد که بر کسی پوشیده نیست و روز به روز این اهمیت با توجه به این‌که رشد تکنولوژی بسیار فزاینده شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «دیار آفتاب»؛ علی جودکی عصر امروز در آئین تجلیل از واحدهای برتر تحقیق و توسعه استان مرکزی، گفت: رشد تکنولوژی در دنیا فزاینده شده است و این رشد فزاینده تکنولوژی کار تحقیق و توسعه آر اَن دی را شتاب بخشیده است.

وی افزود: امروزه اگر در حوزه تحقیقاتی و پژوهشی واحدهای ما به درستی عمل نکنند ممکن است در آینده بازار مناسبی از تجارت دنیا را نداشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: موضوع بحث تحقیق و توسعه اهمیت به‌سزایی دارد که بر کسی پوشیده نیست و روز به روز این اهمیت با توجه به این‌که رشد تکنولوژی بسیار فزاینده شده است که بیشتر نمود پیدا کرده است.  

جودکی خاطر نشان کرد: یک سنت حسنه‌ای که در دنیا گذاشته‌اند این است که در حوزه صنایع و معادن، بخش‌های آر اَن دی یا همان بخش‌های تحقیق و توسعه با شاخص و شاکله‌هایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی عنوان کرد: همزمان با گرامیداشت هفته پژوهش دانشگاه اراک و همچنین در معاونت توسعه منابع استانداری وظایفی بر عهده داشته‌اند دستگاه‌ها بنا به فرا خور، مسئولیت و مأموریت‌ها پژوهش‌های خود را انجام می‌دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار کرد: در حوزه صنایع و معادن ما به طور خاص روی تحقیق و توسعه واحدهای تولیدی و معدنی تمرکز کرده‌ایم.

جودکی گفت: برای این رویداد یک ه‍یئت داوری انتخاب می‌شود که امسال نیز این توفیق را داشته‌ایم که در بخش‌های مختلف علمی و کارهای عملیاتی مصطفوی، جهانگیری و از حوزه‌های مختلف کاری قربانی و ریاحی هیئت داوران را تشکیل داده‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: از مجموع واحدهای متقاضی حضور در این رویداد، بررسی‌های لازم صورت گرفت که ۱۲ واحد به عنوان واحدهای برتر تحقیق و توسعه توانسته‌اند کار عملیاتی انجام دهند.

در پایان نیز از واحدهای برتر حوزه تحقیق و توسعه استان مرکزی تجلیل به‌عمل آمد.

موضوع تحقیق و توسعه اهمیت به‌سزایی دارد

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار