رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/28 Saturday - 2024 19 October السبت ، 16 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-27 14:27 شماره خبر : 8893 https://diyareaftab.ir/short/4zQ7R 0
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: مهم‌ترین مسئله محور مقاومت است، لذا همه ملت‌ها باید با ایثار و ایستادگی علیه رژیم خبیث و کودک‌کش صهیونیستی در اتحاد یکدیگر باشد تا این غده سرطانی هرچه زودتر از صفحه روزگار حذف شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، ظهر جمعه ۲۷ مهر، در خطبه‌های نماز جمعه، در مصلای بیت‌المقدس اراک، ضمن آرزوی سلامتی و پیروزی همه مسلمانان جهان به خصوص مردم غزه و لبنان علیه رژیم خبیث و کودک‌کش صهیونیستی همه مردم را به رعایت تقوای الهی توصیه کرد و گفت: بهترین توصیه، توصیه به حق الهی است.

وی بیان کرد: شهید هفت رتبه در آخرت دارد که نسبت به انسان‌ها هفت مرتبه بالاتر است، لذا در تعبیری پیغمبر خدا فرمودند هیچ لذتی بهتر از نزدیک بودن به خدا نیست، زیرا شهید سلیمانی، شهید نیلفروشان، شهید سید حسن نصرالله و شهید اسماعیل هنیه نمونه شاخص شهیدان اسلام هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: مسئله مهم محور مقاومت غزه، لبنان، عراق، سوریه، یمن و فلسطین مسئله مهم روز دنیاست، لذا همه ملت‌ها باید با ایثار و ایستادگی علیه رژیم خبیث و کودک‌کش صهیونیستی در اتحاد یکدیگر باشد تا این غده سرطانی هرچه زودتر از صفحه روزگار حذف شود.

دری نجف‌آبادی عنوان کرد: رژیم خبیث و کودک‌کش صهیونیستی با اشغال زمین‌های فلسطینی‌ها تمام مناطق فلسطین را اشغال کرده‌اند و برای بیرون کردن مردم غزه تمام توان خود را به میدان آورده است و پشتیبانی‌های آمریکای جنایتکار و انگلیس از این رژیم خبیث تمامی ندارد، لذا ایستادگی و ایثار مردم غزه علیه رژیم خبیث صهیونیستی عامل پیروزی آنها در محور مقاومت است.

وی افزود: رژیم خبیث صهیونیستی همانند گرگ وحشی است که نمی‌توان به آن اعتماد کرد، لذا اگر مجالی پیدا کند به عراق سوریه یمن ایران هم حمله وحشیانه خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، تصریح کرد: بحث لبنان، غزه و فلسطین بحث سنی و شیعه نیست مسئله امت پیغمبر خوبی‌ها حضرت محمد مصطفی(ص) است، لذا لذا تمام ملت‌های مسلمان باید با یکدیگر متحد شوند تا این رژیم خونخوار را نابود کنند.

دری نجف آبادی اظهار کرد: صادرات مسئله مهم کشور است که باید با بهترین معیارهای استاندارد و رعایت اصول استانداردی بهترین محصول را با بهترین کیفیت روانه بازار و صادرات جهانی کنیم، لذا باید همه مسئولین دست به دست یکدیگر دهند تا صادرات به کشورهای جهانی را توسعه دهیم.

وی در خصوص راه‌اندازی موزه عبرت گفت: موزه عبرت زندان مشترک کمیته نظامیان بوده است که توسط مسئولان اطلاعاتی استان راه‌اندازی شده تا جریانات وحشی‌گری ساواک را به مردم نشان دهد.
انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار