رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
مدیر آموزش و پرورش خنداب:

مدیر آموزش و پرورش خنداب گفت: در سال تحصیلی 1403 حدود ۱۰ هزار دانش‌آموز در شهرستان خنداب مشغول به تحصیل خواهند شد و یک هزار معلم در 135 فضای آموزشی تدریس خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ مجتبی یادگاری در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و ارزش علم‌آموزی گفت: اولین معلم انسان، خداوند متعال است که به حضرت آدم هر آنچه نمی‌دانست آموزش داد و با توجه به ارزش علم‌، خداوند متعال سوره علق را بر حضرت محمد(ص) نازل کرد.

وی در ادامه بیان کرد: در سال تحصیلی 1403 حدود ۱۰ هزار دانش‌آموز در شهرستان خنداب مشغول به تحصیل خواهند شد و یک هزار معلم در 135 فضای آموزشی تدریس خواهند کرد. طبق  برنامه‌ریزی‌‌های صورت گرفته هیچ کلاس خالی وجود ندارد و همه کلاس‌ها دارای دبیر و معلم هستند.

یادگاری افزود: کتاب‌های دوره ابتدایی به طور کامل توزیع شده است و در این زمینه رتبه دوم استان را کسب کرده‌ایم و کتاب‌های  دوره متوسطه اول و دوم نیز در حال توزیع است. 

مدیر آموزش و پرورش به افتتاح استخر اشاره کرد و گفت: استخر شهید سلیمانی بعد از یک وقفه چند ماهه با مدیریت آموزش و پرورش مجدد افتتاح شد و همه روزه از ساعت 18:30 تا 22:15 در دو سانس مختص برادران راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در صورت تامین نیرو و ناجی ظرف یک ماه آینده سانس مختص خواهران و سانس آموزشی برای محصلین افتتاح خواهد شد و ساعات پذیرش خواهران و برادران در روزهای زوج و فرد انجام خواهد گرفت.

یادگاری تصریح کرد: در مهرماه یک مرکز مشاوره با دو متخصص در خنداب افتتاح می‌شود که دانش‌آموزان و والدین و عموم مردم می‌توانند جهت مشاوره تحصیلی و خانوادگی به این مرکز مراجعه کنند ساعات کاری این مرکز مشاوره از طریق شبکه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در پایان به مدارس مختلط اشاره کرد و گفت: به لطف الهی تلاش می‌کنیم جلساتی با مسئولان استانی و شهرستانی برگزار کنیم تا با جذب بودجه و کمک خیرین  بتوانیم سالیانه چند مدرسه به مدارس شهرستان اضافه کنیم تا تعداد مدارس مختلط شهرستان به اتمام برسد.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار