رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-07-03 20:24 شماره خبر : 327 https://diyareaftab.ir/short/NB5xV 0
معاون استاندار مرکزی:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: امسال نیز علیرغم هجمه‌ها و دروغ پراکنی گسترده دشمنان برای ایجاد ناامنی، ملت ایران با یک نه بزرگ، تبلیغات و توطئه‌های آن‌ها را نقش بر آب کردند.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ بهنام نظری، امروز در نشست کارگروه امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی، گفت: استان مرکزی از نظر تقسیمات کشوری جزو استان‌های جدید کشور است، اما با دارا بودن یک چهارم مفاخر کشور، از عقبه تاریخی ارزشمندی برخوردار بوده و این ظرفیت ارزشمند باید انجام کار فاخر فرهنگی و هنری معرفی شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اظهار کرد: معرفی مفاخر و ظرفیت‌های استان و شهر اراک نباید صرفاً محدود به هفته فرهنگی شهر باشد، بلکه باید در طول سال در دستور کار قرار گیرد.
وی ادامه داد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب موجب شده تا جمهوری اسلامی به موفقیت‌های بزرگی دست یابد و امسال نیز علیرغم هجمه‌ها و دروغ پراکنی گسترده دشمنان برای ایجاد ناامنی، ملت ایران با یک نه بزرگ، تبلیغات و توطئه‌های آن‌ها را نقش بر آب کردند.
۲۸ مهر، روز به صدارت رسیدن امیرکبیر است که به همین مناسبت این روز به نام روز اراک نام‌گذاری شده و از ۲۸ مهر تا ۴ آبان هفته فرهنگی است.

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار