رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-23 08:28 شماره خبر : 2735 https://diyareaftab.ir/short/V0ka9 0
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران از قله‌های سختی عبور کرده است و آثار عبور از این قله‌ها در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کاملا مشهود است.

علیرضا نظری، در گفتگو با خبرنگار سیاسی «دیار آفتاب»؛ گفت: دشمن در طراحی‌های خود برای کشورهای مورد تهاجم از جمله جمهوری اسلامی ایران تمام ابزارهای لازم را در یک جنگ ترکیبی به کار گرفته است.

وی، با اشاره به تجاوزگری‌های آمریکا، افزود: امروزه آثار تجاوزگری‌های آمریکا را می‌توان در کشورهای مورد تجاوز از جمله کشور سوریه و اخیرا یمن مشاهده کرد که آمریکا با امپراتوری رسانه‌ای که ایجاد کرده به دنبال سرپوش گذاشتن بر روی جنایت‌های خود است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دشمن جامعه هدف خود را به وسیله روانشناسی و روان‌شناختی پیدا می‌کند و با ابزارهای اقتصادی مانند پول و دلار برای فروپاشی آن‌ها سرمایه گذاری می‌کند، بنابراین با خلاف نمایی می‌تواند دروغ‌های خود را به مخاطبین القا کند و به اهداف مورد نظر خود برسد.

نظری، با اشاره به طراحی‌های دشمن در انقلاب‌های رنگین، گفت: دشمن در طراحی انقلاب رنگین در بسیاری از کشورها موفق بوده از جمله انقلاب رنگین در اوکراین که موجب شد تا رژیم اوکراین را متناسب با تفکر خودشان ساماندهی کنند و همچنین انقلاب‌های رنگین بسیاری را در دیگر کشورها اجرا کرده است که این موضوع در فتنه سال ۸۸ در جمهوری اسلامی ایران نیز رخنه کرد اما به نتیجه مطلوب خود نرسید.

وی، عنوان کرد: دشمنان در سال گذشته به بهانه فوت مرحومه مهسا امینی فتنه‌ای را رقم زدند و اقداماتی نیز از قبل انجام داده که مرگ این مرحومه یک جرقه‌ای بود تا فتنه از پیش طراحی شده را انجام دهند اما به نتیجه‌ای نرسید.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: دلیل بی‌ثمر بودن فتنه‌ها این است که دشمنان هنوز ظرفیت‌های قدرت‌مند جمهوری اسلامی ایران و هوشمندی، بصیرت و پایبندی مردم به این نظام و کشور و نقش رهبری با درایت که به خوبی روشنگری‌های لازم را انجام می‌دهد را نشناخته‌اند.

نظری، ادامه داد: دشمن هزینه‌های بسیاری داد تا با سوریه‌سازی، به ایران ضربه بزند اما در این کار ناکام ماند به طوری که اقدامات دشمن در ۲۵ شهریور برای سالگرد فوت مرحومه مهسا امینی، با هوشیاری نیروهای امنیتی ناکام و عملا توطئه‌های آنها برچیده شد.

وی گفت: دشمن نقشه‌های کامل داشت اما نقش و ارزش‌های دینی و انقلابی و به ویژه نقش رهبری را به درستی درک نکرد بنابراین در میدان شکست خورد و تیری که به سمت ایران شلیک کرده بود نیز به طرف خود دشمن کمانه کرد و آثار این کمانه را امروز در کشورهایشان با انبوهی از مشکلات مشاهده می‌کنیم.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: ملت ایران از قله‌های سختی عبور کرده است و آثار عبور از این قله‌ها در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کاملا مشهود است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار