رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
معاون استاندار مرکزی:

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار مرکزی گفت: مصوبات ستاد تسهیل استان لازم‌الاجرا است و بی‌توجهی به آن مصداق ترک فعل بوده و علیه مدیران و دستگاه‌هایی که مصوبات ستاد تسهیل را اجرا نکنند اعلام‌جرم خواهد شد.

 به گزارش «دیارآفتاب»؛ حسن میرزاخانی امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی گفت: گزارش‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هر سه ماه به وزارت کشور ارسال و جمع‌بندی آن به دفتر معاون اول رئیس‌جمهور ارائه می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار مرکزی افزود: جلسات کارشناسی ستاد تسهیل استان باید با حضور معاونین تخصصی دستگاه‌ها برگزار و مدیران کل نیز شخصاً در جلسات کارگروه حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: مصوبات ستاد تسهیل استان لازم‌الاجرا است و بی‌توجهی به آن مصداق ترک فعل بوده و علیه مدیران و دستگاه‌هایی که مصوبات ستاد تسهیل را اجرا نکنند اعلام‌جرم خواهد شد.

میرزاخانی بیان کرد: کارگروهی متشکل از ادارات کل صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد و دارایی و امور مالیاتی، مصوبات سفر وزیر اقتصاد به استان را بررسی و گزارش پیشرفت کار را به ستاد تسهیل استان ارائه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار مرکزی در ادامه با اشاره به اینکه احداث نیروگاه‌های خود تأمین ضمن کمک به تأمین برق صنایع، ناترازی صنعت برق را برطرف می‌کند، گفت: صنایع انرژی بر باید به تکالیف قانونی خود در این زمینه عمل کنند.

به گزارش دیار آفتاب؛ در این نشست مسائل تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان بررسی و تصمیماتی در راستای امهال تسهیلات، تقسیط بدهی‌های بانکی و معافیت مالیاتی به‌منظور رفع موانع تولید اتخاذ شد، همچنین مقرر شد به‌منظور اخذ مصوبات لازم در سطوح ملی، برخی موارد به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ارجاع و مکاتبات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار