رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-08-26 14:22 شماره خبر : 1494 https://diyareaftab.ir/short/Vv76N 0
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: همه مسلمانان جهان باید نسبت به حوادث دنیا مطلع باشند و نسبت به ظلمی که در حق مظلومان، به‌خصوص مردم غزه روی می‌دهد، بی‌تفاوت نباشند.

به گزارش «دیار آفتاب »؛ آیت‌الله قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی، ظهر جمعه ۲۶ آبان‌ماه، در خطبه‌های نماز جمعه، در مصلای بیت‌المقدس اراک، ضمن آرزوی سلامتی و پیروزی همه مسلمانان جهان به‌خصوص مردم غزه، همه مردم را به تقوای الهی توصیه کرد و گفت: کلید موفقت همه ما در اخلاص است.

وی، افزود: جوانان، از ابتدای دوران جوانی خود، تمام کارهایشان، اعمال و نیت‌هایشان، خالصانه برای خدا باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، خاطرنشان کرد: اخلاص دارای درجات گوناگونی است و با افزایش تقوای الهی، درجه اخلاص به مراتب عالی‌تر ارتقاء می‌یابد.

دری نجف‌آبادی، یکی از حساس‌ترین مسائل مطرح شده در قرآن را، جریان یهودیان دانست و بیان کرد: در سوره بقره، ۸۰ آیه پیرامون یهودیان است که اکنون بخشی از یهودیان، صهیونیست‌ها هستند.

وی، عنوان کرد: همه مسلمانان جهان باید نسبت به حوادث دنیا مطلع باشند و نسبت به ظلمی که در حق مظلومان، به‌خصوص مردم غزه روی می‌دهد بی‌تفاوت نباشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، برکت ماه جمادی‌الاولی را مربوط به وجود بانوی عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) دانست و اظهار کرد: حیات جامعه بشری، به وجود بانوان وابسطه است.

دری نجف‌آبادی، افزود: خانم‌ها، نصف پیکره جامعه را تشکیل می‌دهند و بهشت زیر پای مادران است، زیرا هسته اولیه جامعه، خانواده و رکن رکین خانواده، مادران هستند.

وی، با این بیان اینکه دنیای منافق غربی، مسئله شخصیت، ارزش و جایگاه زن را ضعیف جلوه داده است، عنوان کرد: غرب و کشورهای وابسطه به آن‌ها، با رواج هم‌جنس‌بازی و ازدواج‌های نامشروع، جایگاه خانواده را تخریب کرده و همه جامعه خود را، فردگرایانه پرورش داده است و با این همه خفت و خاری، مدعی دروغین حقوق زنان، با عنوان شعار زن، زندگی، آزادی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، پایبندی به اصول زندگی و خانواده را به داشتن اعتقاد، ایمان به خدا و قیامت دانست و خاطرنشان کرد: عظمت بانوان اسلام، همچون حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب کبری(س)، نماینگر بزرگی شخصیت زن و خانواده است.

دری نجف‌آبادی، ارزش پرستاران را والا دانست و بیان کرد: بانوان پرستار، همچون مادری مهربان، مجروحین و بیماران را تیمار می‌کنند و باید قدر و منزلت جایگاه خویش را بدانند، فلذا مبادا تبلیغ به خارج شدن از میهن خویش کنند زیرا این جا سرزمین اهل بیت است و کشورهای غربی، جز به خاری، بی‌ارزشی و سوءاستفاده از زنان، اقدامی نمی‌کنند.

وی، با اشاره به هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج درخشان‌ترین گروه خالص الهی و مردمی است و در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و نظامی، به اسلام، قرآن، مردم و انقلاب خدمت می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، عنوان کرد: استان مرکزی، استان قرآن است و باید تلاش کنیم در همه مراکز و مجموعه‌های جامعه، نور قرآن را درخشان‌تر کنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار