رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-29 03:06 شماره خبر : 7897 https://diyareaftab.ir/short/4X7Ev 0
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی:

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: مردم استان مرکزی توقع دارند شخصی به‌عنوان استاندار انتخاب شود که دلسوز مردم باشد و برای رفع مشکلات و جهش تولید برنامه داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا تاج‌آبادی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در رابطه با اینکه چه معیارهای برای انتخاب استاندار مرکزی باید در نظر گرفته شود گفت: تجربه تلخی در اجرای سند ننگین ۲۰۳۰ داشتیم که متاسفانه مسئولان آن زمان کلانشهر اراک به‌عنوان نمونه در کنار شهرهای دیگر مانند شیراز، کاشان و بهبان این سند خفت‌بار را اجرا کرد.

وی افزود: متاسفانه پیشتاز در اجرای این سند شهر اراک بوده است و همه قول‌هایی که رئیس‌جمهور دولت دوازدهم در رابطه با اجرای سند ۲۰۳۰ داده بودند را مسئولان شهر اراک اجرا کردند که مردم فهیم و با بصیرت کلانشهر اراک این مشکل را برنتافتند و در مقابل سند ۲۰۳۰ ایستادند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی بیان کرد: سند ۲۰۳۰ سندی است که رهبر معظم انقلاب سه مرتبه در یک سال در رابطه آن هشدار دادند که انصافا رهبر معظم انقلاب به تنهایی در مقابل اجرا نشدن این سند ایستادند.

تاج‌آبادی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم استان مرکزی توقع دارند حداقل اشخاصی که عاملین اجرای سند ۲۰۳۰ بودند که همگان آنها را به خوبی می‌شناسند حتی جزوه گزینه‌های احتمالی انتخاب استانداری مرکزی نیز نباشند و کسانی که التزام عملی به ولایت‌فقیه دارند برای این پست مدیریتی انتخاب شود.

وی عنوان کرد: در انجام کارهای مدیریتی خود نمی‌گوییم مثل شهید رئیسی عمل کنند ولی حداقل در خط شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی از حقوق ملت دفاع کنند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی استان مرکزی پیری جمعیت است که رهبر معظم انقلاب بارها به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت چهاردهم تاکید کردند که استاندار جدید مسئله جوانی جمعیت را جدی بگیرند و مسئولان استانی نیز مسئله پیری جمعیت استان و تحکیم خانواده را در نظر داشته باشند.

تاج‌آبادی در پایان تصریح کرد: مردم استان مرکزی توقع دارند شخصی به‌عنوان استاندار انتخاب شود که دلسوز مردم باشد و برای رفع مشکلات و جهش تولید برنامه داشته باشد.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار