رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-06-21 14:50 شماره خبر : 137 https://diyareaftab.ir/short/Vd5wN 0
معاون استاندار:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: مدیران پروازی را نمی‌پذیریم و شرط انتصاب مدیران، استقرار کامل در استان است.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ بهنام نظری، امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران کل اموال تملیکی استان مرکزی گفت: در استان مرکزی شهدای عزیزی در راستای امنیت اقتصادی و مبارزه با قاچاق تقدیم شده چرا که این استان در یک مبارزه نابرابر و ناخواسته با کالای قاچاق قرار دارد.
وی ادامه داد: استان مرکزی نه مبدا و نه مقصد قاچاق است اما همواره آماج تردد باندهای مافیایی قاچاق کالا قرار گرفته و فشار اصلی را در عرصه مقابله فراجا و دستگاه‌های امنیتی تحمل می‌کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: از ابتدا تا انتهای چرخه مبارزه با قاچاق باید هم همخوانی داشته باشد و در حوزه اداره کل اموال تملیکی استان به عنوان یکی از حلقه‌های مؤثر در مبارزه با قاچاق نیاز است تا به ارتقای زیرساخت‌ها، تأمین نیروی انسانی مناسب و رفع مشکلات انبارداری کمک شود.
نظری اظهار کرد: در استان مرکزی عزم ما برای مبارزه با قاچاق جدی است چون این استان صنعتی و تولیدی است و ورود هر کالای قاچاق مساوی با بیکاری و تعطیل شدن کارخانجات است.
وی ادامه داد: مدیران پروازی را نمی‌پذیریم و شرط انتصاب مدیران، استقرار کامل در استان است چرا که کار مدیران روزهای تعطیل بیشتر است و باید بتوانیم کارهای زمین مانده را به سرانجام برسانیم.
در این نشست گزارشی از عملکرد کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ارائه شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار