رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی گفت: تمامی مجوزهای کسب و کار کاغذی قدیمی تا پایان سال جاری دارای اعتبار بوده و پس از آن خدمات دولتی و بانکی به صاحبان آنها ارائه نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ سعید ملااسماعیلی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: صاحبان مشاغل دارای مجوز کسب و کار قدیمی کاغذی می‌توانند طی فرآیندی سریع و ساده در کوتاه‌ترین زمان ممکن مجوز خود را به مجوز الکترونیک تبدیل کنند.

وی ادامه داد: ثبت درخواست و صدور تمامی مجوزهای کسب و کار هم اینک به صورت کاملاً متمرکز از طریق درگاه ملی مجوزها به آدرس www. Mojavez.ir انجام می‌شود و صدور مجوزهای کاغذی با مهر و امضای اشخاص و خارج از فرآیند درگاه ملی مجوزها غیر قانونی و جرم است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی خاطرنشان کرد: تمامی افرادی که از درگاه ملی مجوزها درخواست صدور مجوز کنند تحت حمایت کامل قانون قرار دارند و میزان اهمیت این فرآیند برای نظام حکمرانی اقتصادی کشور به اندازه‌ای است که چنانچه صادرکنندگان مجوزهای کسب و کار پس از گذشت مدت زمان مندرج در درگاه ملی مجوزها، مجوزشان بدون دلیل قانونی صادر نشود، با ثبت شکایت در این درگاه، مجوزشان بطور خودکار و بدون بررسی مجدد توسط دستگاه صادرکننده مجوز، صادر می‌شود.

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار