رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
مدیرعامل ماشین‌سازی اراک:

مدیرعامل ماشین‌سازی اراک با اشاره به اینکه شرکت آمادگی همکاری با بخش دفاعی کشور و نیروی دریایی و توان ساخت هر نوع تجهیزی را دارد، گفت: حتی می‌توانیم در محل پروژه‌ها، عملیات تجهیز کارگاه و تولید را به انجام برسانیم.

 به گزارش «دیار آفتاب»؛  رضا سرایی امروز ششم آبان در جریان بازدید فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از شرکت ماشین سازی اراک، گفت: این شرکت در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس شرکتی پویا و فعال در انواع حوزه‌های صنعتی از جمله صنایع دفاعی بوده است.

وی، افزود: شرکت ماشین سازی اراک دارای ۴۴ شهید و ۵۰۰ جانباز است که در جریان ساخت پل کراچی پاکستان نیز دو شهید تقدیم صنعت کشور کرده است.

مدیر عامل شرکت ماشین سازی اراک، عنوان کرد: در دوره‌ای که جمعیت استان یک دوم جمعیت امروز بود و این شرکت ۴۵۰۰ نفر شاغل داشته است اما امروز دو هزار نفر نیرو دارد.

سرایی، بیان کرد: این شرکت ظرفیت عظیمی دارد و می‌تواند در خدمت توسعه و پیشرفت کشور باشد و قادر است که هر تجهیز صنعتی را مهندسی، طراحی، ساخت و نصب کند.

وی، گفت: این شرکت پنج گروه صنعتی در درون خود و پنج شرکت در خارج از مجموعه دارد. این گروه‌ها در منطقه رقیب ندارند و در سه دهه آینده نیز کشور توان سرمایه‌گذاری چنین مجموعه صنعتی را در کشور نخواهد داشت.

مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک، اظهار کرد: ساخت تجهیزات فرآیندی پتروشیمی کشور نیز در ماشین سازی اراک انجام می‌گیرد که بزرگ‌ترین برج کشور با ارتفاع ۱۳۲ متر و ۱۸۰۰ تن وزن برای عسلویه تولید کرده است و راکتور کرمان با وزن ۴۲۰ تن نیز در مسیر تحویل است.

سرایی، افزود: این شرکت آمادگی همکاری با بخش دفاعی کشور و نیروی دریایی را دارد و توان ساخت هر نوع تجهیزی را دارد و حتی می‌توانیم در محل پروژه‌ها، عملیات تجهیز کارگاه و تولید را به انجام برسانیم.

 

انتهای پیام /

ماشین‌سازی توان ساخت تجهیزات نیروی دریایی را دارد
ماشین‌سازی توان ساخت تجهیزات نیروی دریایی را دارد
ماشین‌سازی توان ساخت تجهیزات نیروی دریایی را دارد
ماشین‌سازی توان ساخت تجهیزات نیروی دریایی را دارد
ماشین‌سازی توان ساخت تجهیزات نیروی دریایی را دارد
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار