رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-21 10:37 شماره خبر : 7892 https://diyareaftab.ir/short/V7rkr 0
در گفتگو با «دیار آفتاب» مطرح شد:

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی گفت: شرکت به موجب تغییر ماهیت دادن نمایشگاه تعاون و با توجه به استعلام از مراجع ذیربط و در راستای حمایت از حقوق بازدیدکنندگان از برگزاری این نمایشگاه جلوگیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ نمایشگاه تعاون قرار بود به‌مناسبت هفته تعاون از ۱۹ الی ۲۳ شهریورماه در محل نمایشگاه‌های استان مرکزی در اراک برگزار شود، که به دلایلی برپا نشد، موضوع را از مهدی رمضانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان مرکزی پیگیر شدیم.

مهدی رمضانی گفت: نمایشگاه‌ها یکی از ارکان مهم توسعه اقتصادی در کشورها و بستری ارزشمند و پرجاذبه جهت ایجاد رونق اقتصادی و معرفی ظرفیت‌های بنگاه‌های اقتصادی در حوزه‌های متنوع هستند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی بیان کرد: با عنایت به این نکته در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان مقرر شد نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون مقارن با هفته تعاون در شهریورماه سال جاری برنامه‌ریزی و برگزار گردد تا نسبت به معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود و آگاهی و آشنایی هرچه بیشتر مردم به دامنه فعالیت تعاونی به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه اقتصادی کشور قدمی موثر برداشته شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی بیان کرد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی طی فرآیندی قانونی نسبت به انعقاد قراداد با یکی از شرکت‌های برگزارکننده نمایشگاه‌ها جهت برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون اقدام کرد اما شرکت مجری در اقدامی غیرقانونی و بدون توجه به‌عنوان نمایشگاه به جای حضور شرکت‌های تعاونی، قصد برگزاری نمایشگاه با حضور غرفه‌های سوغات و مواد غذایی را داشت.

وی ادامه داد: شرکت نمایشگاه‌های استان به موجب تغییر ماهیت دادن نمایشگاه توانمندی تعاون و تبدیل آن به نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، پائیزه و سوغات و با توجه به استعلام از مراجع ذیربط و در راستای حمایت از حقوق بازدیدکنندگان از برگزاری این نمایشگاه جلوگیری کرد.

رمضانی یادآور شد: در ضمن شرکت مجری در یک اقدام غیرقانونی دیگر نسبت به تبلیغ نمایشگاه بدون اخذ مجوز از شرکت نمایشگاه‌های استان اقدام کرد که متاسفانه باعث سردرگمی شهروندان و بازدیدکنندگان شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان مرکزی بیان کرد: جهت راستی آزمایی تمام اسناد و مدارک فرآیند نمایشگاه توانمندیهای تعاون در بایگانی شرکت نمایشگاه‌های استان مرکزی موجود است.

وی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است تا پایان سال‌جاری ۳۰ عنوان نمایشگاه با موضوعات متنوع در حوزه‌های تخصصی و عمومی برگزار می‌شود.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار