رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-06-21 14:33 شماره خبر : 135 https://diyareaftab.ir/short/Ngape 0
معاون استاندار مرکزی عنوان کرد:

معاون استاندار مرکزی گفت: فعالیت مؤثر احزاب در استان مورد تأکید است و فعالان این حوزه می‌بایست نسبت به تمدید مجوزهای خود اقدام کنند تا بتوانند با فعالیتی قانون‌مند و پرشور در انتخابات به بحث رقابت کمک کنند.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ بهنام نظری، امروز در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی گفت: دشمنان در سال جاری تبلیغات منفی در خصوص راهپیمایی اربعین و عدم مشارکت در انتخابات را در دستور کار داشتند که به فضل الهی در جریان اربعین شکست سنگینی متحمل شدند.
وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس دوازدهم، اطلاع‌رسانی شفاف و به‌موقع نقشه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار راهبردی است که مقام معظم رهبری برای انتخابات ترسیم کرده‌اند و کارگزاران و مجریان انتخابات باید نسبت به آن دقت لازم را داشته باشند.
نظری گفت: در برگزاری انتخابات با هیچ جناح و فردی عهد اخوت بسته نشده و هر نامی از صندوق خارج شود مورد احترام است.
وی اظهار کرد: قطعاً بحث مشارکت نیاز به کمک رسانه‌ها و خبرنگاران دارد و اصحاب رسانه می‌توانند به برگزاری انتخاباتی پرشور کمک کنند لذا از نخبگان این عرصه برای تبیین مباحث انتخابات و هم‌افزایی استمداد می‌طلبیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: فعالیت مؤثر احزاب در استان مورد تأکید است و فعالان این حوزه می‌بایست نسبت به تمدید مجوزهای خود اقدام کنند تا بتوانند با فعالیتی قانون‌مند و پرشور در انتخابات به بحث رقابت کمک کنند.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار