رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
استاندار مرکزی:

استاندار مرکزی گفت: به چهل و پنجمین سالگرد فجر انقالاب نزذیک می‌شویم به لطف و فضل الهی نظام پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در شرایطی به مراتب مقتدر از دهه‌های آغازین خود قرار دارد.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ فرزاد مخلص الائمه، امروز در جلسه ستاد گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی، گفت: به چهل و پنجمین سالگرد فجر انقلاب نزذیک می‌شویم و که به لطف و فضل الهی نظام پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در شرایطی به مراتب مقتدر از دهه‌های آغازین خود قرار دارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به تعبیر مقام معظم رهبری با عبور از قله‌ها این توفیق نصیب انقلاب جهانی اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شده است که در حال نزدیک شدن به دهه پنجم خود می‌باشد و این توفیق را داریم که در این مقطع از تاریخ جهان حضور داریم تا به مردم کشور و استان مرکزی خدمت‌رسانی کنیم.

استاندار مرکزی بیان کرد: دهه فجر امسال در چند موقعیت خاص زمانی و مکانی قرار دارد که موقعیت زمانی آن را می‌توان به تقارن دهه مبارک فجر با رویدادهای مهم مقاومت در حوزه مسئله فلسطین و همچنین تقارن آن با یکی از انتخابات بسیار مهم و سرنوشت‌ساز تاریخ انتخابات کشور اشاره کرد.

مخلص الائمه در رابطه با تقارن دهه فجر با موقعیت خاص مکانی آن در استان خاطر نشان کرد: استان مرکزی، استان حضرت امام خمینی(ره) است زیرا انقلاب به دست حضرت امام(ره) شکل گرفته است.

وی عنوان کرد: اکنون با نسلی مواجه هستیم که به اندازه کافی اطلاعات به صورت صحیح و دقیق در اختیار آنها قرار نگرفته است.

استاندار مرکزی در پایان تصریح کرد: در استان مرکزی به اندازه سهم خود مسئول هستیم بنابراین همه مسئولین را فراخوان داده‌ایم تا با یک کار جدی در حوزه اطلاع‌رسانی از دستاوردهای نظام انجام شود که برای این منظور پیش‌بینی برگزاری یک نمایشگاه خوب در مراکز استان که شامل دو بخش معرفی و تبیین دستاوردهای نظام و همچنین تبیین دستاوردها و اقدامات موثر دولت سیزدهم را خواهیم داشت.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار