رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی:

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: از متقاضیان پروژه هشت هزار و ۱۰۰ واحدی طلب وجه نداشته باشیم تا پروژه به حد مطلوبی برسد و بعد از آن دریافت وجه صورت بگیرد.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ عباس یوسف‌زاده، عصر یک‌شنبه، در شواری مسکن استان مرکزی، گفت: امروز حدود ۶۰ نفر از متقاضیان مسکن هشت هزار و ۱۰۰ واحدی در اداره کل مسکن و شهرسازی تجمع کرده‌اند و به آنها اطمینان خاطر داده‌ایم که تا هفته آینده، توسط یک نرم افزار مخصوص مشخص خواهد شد که هر متقاضی در کدام سایت پروژه قرار می‌گیرد.  

وی، افزود: به متقاضیان اعلام کرده‌ایم میزان برآوردی که از ساخت هر واحد پروژه حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان علاوه بر تسهیلات بانکی است که باید متقاضیان پرداخت کنند.

سرپرست اداره مسکن و شهرسازی، بیان کرد: در سایت دو هزار و ۳۰۰ واحدی کیسون دغدغه ما بیشتر از همه بود که از بانک تجارت به عنوان بانک عامل این پروژه درخواست داشته این که پرداختی‌ها را سرعت ببخشد. صحبت‌هایی نیز با بانک‌های اقتصاد نوین، رفاه، صادرات و مسکن خواهیم کرد که تسهیلات را تا انتهای سال تعیین تکلیف کنند.

یوسف‌زاده، عنوان کرد: قرار بر این است که از متقاضیان هشت هزار و ۱۰۰ واحدی طلب وجه نداشته باشیم تا پروژه به حد مطلوبی برسد و بعد از آن دریافت وجه صورت بگیرد.  

وی، در پایان تصریح کرد: از کل ۲۴ هزار و ۹۸ تسهیلات در نظر گرفته شده، ۱۶ هزار و ۳۹۱ مورد آن در سامانه ثبت نام و ۷۶ هزار و ۶۰۳ قرارداد منعقد و هفت هزار و ۱۳۹ تسهیلات نیز اعطا شده است. همچنین تعداد چهار هزار و ۸۷۹ قرارداد در حال انعقاد است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار