رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
استاندار استان مرکزی مطرح کرد:

استاندار استان مرکزی گفت: ۲۷ هیئت اندیشه‌ورز تحولگرا با موضوعات مشخص حول مسائل اساسی و عمومی در استان مرکزی فعالیت دارند.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ فرزاد مخلص‌الائمه، عصر روز چهارشنبه ۱۹ مهر در اولین گردهمایی اندیشکده‌ها و اندیشمندان جوان استان مرکزی، گفت: برای طی کردن پر قدرت و بهتر، فاصله‌ای که بین وضعیت موجود با وضعیت مطلوب است، چاره‌ای جز رویکرد تحول‌گرا وجود ندارد.

وی، در ادامه افزود: برای تحقق این امر مهم نیاز است که نخبگان وارد این عرصه مهم تحول شوند و جلوتر و فراتر از برنامه‌ریزی‌های مرسوم، کار را دنبال کنند.

استاندار استان مرکزی، در رابطه با تحقق رویکرد تحول‌گرا، بیان کرد: به همین منظور تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران و بنیاد نخبگان انجام شده تا از ظرفیت بالای نخبگان استفاده شود.

مخلص‌الائمه، خاطر نشان کرد: ظرفیت نخبگان استان مرکزی قابل توجه است و این قشر فرهیخته در قالب ستاد تحول استان به میدان آمده‌اند.

وی، در ادامه گفت: امیداست با خروجی از هیئت‌های اندیشه‌ورز، برخی اصلاحات بنیادی و برنامه‌ای در عملکرد و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی کشور ایجاد شود.

استاندار استان مرکزی، در پایان تصریح کرد: برخی از مدیران نخبه و با تجربه سابق استان، اساتید و دانشجویان برتر در این نشست حضور به هم رسانده‌اند تا گام‌های بلند با شتاب و قابل قبول برای تحول در موضوعات اساسی و عمومی برداشته شود.
انتهای پیام/

فعالیت ۲۷ هیئت اندیشه‌ورز تحولگرا در استان مرکزی
فعالیت ۲۷ هیئت اندیشه‌ورز تحولگرا در استان مرکزی
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار