رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/29 Sunday - 2024 20 October الأحد ، 17 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-29 12:47 شماره خبر : 8936 https://diyareaftab.ir/short/Vboym 0
استاندار مرکزی:

استاندار مرکزی گفت: افزایش زیرساخت‌های حوزه ورزش و سلامت در آموزش و پرورش نیاز به کمک‌های موثری دارد زیرا جامعه دانش‌آموزان و معلمان یکی از بخش‌های قابل توجهی هستند که بیشتر اقشار جامعه را در برمی‌گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ فرزاد مخلص‌الائمه، امروز در مراسم افتتاحیه خوابگاه دانش‌آموزی شهدای خدمت در اراک گفت: امروز افتتاح خوابگاه دانش‌آموزی شهدای دولت از مجموعه زحماتی است که در طول سه سال دولت ناتمام شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در مجموعه آموزش و پرورش استان مرکزی در بخش‌های مختلف حوزه تربیت‌بدنی و سلامت انجام شده که افتتاح این طرح و تحویل اقلام یکی از خدمات دولت شهید جمهور است.

وی افزود: به‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی خوابگاه دانش‌آموزی شهدای خدمت افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. در طول این مدت از ۱۳۹ مرکز ورزشی به ۲۱۷ مرکز رسیده‌ایم که باعث افزایش زیر ساخت‌های ورزشی استان مرکزی شده است.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: از پیمان‌کاران و نیروهایی که در انجام این طرح همکاری داشته‌اند تشکر می‌کنم که باید برای در حوزه نرم‌افزاری نیز فعالیت‌های مدنظر را انجام دهند که نیاز به تجهیزات، امکانات، خوابگاه و سالن داریم.

مخلص‌الائمه بیان کرد: افزایش زیرساخت‌های حوزه سلامت در آموزش و پرورش نیاز به کمک‌های موثری دارد زیرا جامعه دانش‌آموزان و معلمان یکی از بخش‌های قابل توجهی هستند که بیشتر اقشار جامعه را در برمی‌گیرند.

وی عنوان کرد: آموزش و پرورش می‌تواند با انجام این خدمات و بهره‌روی از زیرساخت‌های ورزشی هم کمکی به دانش‌آموزان کرده باشد و همچنین بتوانند باری را از روی دوش ورزش استان بردارند.

مخلص‌الائمه بیان کرد: در بحث فضای ورزشی و سلامت کار باید به جوانان استان مرکزی به‌ویژه برای دختران بیشتر مورد توجه قرار بگیرند و هرگونه کم و کاستی در این حوزه برطرف شود تا با افزایش خدمت به این قشر بتوانیم اگر کمبودی وجود دارد آن را تقویت کنیم.

استاندار مرکزی در پایان تصریح کرد: رژیم کودک‌کش صهیونسیتی یک سال مردم غزه را با بمباران به شهادت رساندند ولی مردم و جبهه مقاومت با مقاومت خود در این یک سال ارتش تا دندان مسلح رژیم صهیونسیتی را به زانو در آورده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار