رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-07-15 13:14 شماره خبر : 586 https://diyareaftab.ir/short/Vdnm4 0
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: فراجا، با تواضع و فروتنی در اوج عزت و اقتدار توانست، دین خود را به نظام و ملت ایران ادا کند.

 به گزارش «دیار آفتاب»؛ آیت‌الله دری نجف‌آبادی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی گفت: هر یک از مناسبت‌های بزرگ و با عظمت گنجیه‌ای بزرگی از معارف، علوم و ارزش‌ها است که باید جداگانه کالبد شکافی شود.

امام جمعه اراک اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران همان طور که در فصل نخست قانون اساسی آمده است نظامی بر مبنای توحید و یکتاپرستی، نبوت و پیامبری، معاد و ایمان به قیامت، امامت و ولایت، اجتهاد فقها در جهت تأمین استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، پیشرفت و خیر دنیا و آخرت است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران نظام منحصر به فردی است، افزود: فراجا با چالش‌هایی که در دو سال گذشته در کشور حاکم بود و همچنان ادامه دارد با همت بلند، عزم و اراده، مردمی بودن، انگیزه‌های الهی، با تواضع و فروتنی در اوج عزت و اقتدار توانسته‌اند دین خود را به نظام و ملت ایران ادا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: نیروهای مسلح برای حوادث دل خراشی که در سال‌های اخیر اتفاق افتاد عملکرد بسیار خوبی داشت و شهدای بسیاری تقدیم نظام داشتند.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار