رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
فرماندار ساوه مطرح کرد:

فرماندار ساوه گفت: نرخ بالای رشد جمعیت و مهاجرپذیری از سراسر کشور باعث شده ‌که برخی زیرساخت‌های آن از جمله فرهنگی، آموزشی، رفاهی، درمانی، ورزشی و امنیتی، انتظامی نسبت به جمعیت آن رشد نکرده است.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ به نقل از نار خبر؛ مهدی الیاسی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه گفت: ساوه یکی از قطب‌های صنعتی کشور است و در کنار چهار شهرک صنعتی، بزرگترین شهرک صنعتی ایران با عنوان کاوه را در خود جای داده که در 600 واحد صنعتی با 70 هزار کارگر تبدیل به یکی از قطب های صنعتی مهم کشور در تولید محصولات استراتژیک است.

الیاسی افزود: انار ساوه شهرت جهان دارد و در برخی محصولات از جمله زراعت و صیفی‌کاری دارای رتبه‌های مناسب و قابل توجه در استان مرکزی است.

فرماندار ساوه گفت: نرخ بالای رشد جمعیت و مهاجرپذیری از سراسر کشور باعث شده که برخی زیرساخت‌های آن از جمله فرهنگی، آموزشی، رفاهی، درمانی، ورزشی، امنیتی و انتظامی نسبت به جمعیت آن رشد نکرده باشد که این امر نیازمند توجه مدیران کشور در عرصه‌های تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری است.

 وی افزود: ساوه با توجه به گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در کریدور اصلی کشور به‌عنوان ترمینال واردات و صادرات نقش‌آفرینی می‌کند و یک نقش بی‌بدیل و استراتژیک در توسعه اقتصادی کشور دارد.

الیاسی تصریح کرد: لازم است اعضای شورای اداری در شهرستان ساوه برای کسب رضایت‌مندی مردم برخورد اقناعی با اربابان رجوع داشته و خلاء‌های قانونی را به نفع حقوق عامه کنند.

فرماندار ساوه، گفت: مردم این شهرستان در دفاع مقدس 600 شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب اسلامی کرده و همانند جامعه ایران اسلامی با ایثار خود درس‌هایی از جمله مقاومت، کار جهادی، ولایت‌مداری و مقاومت را به جامعه امروز داده که ما باید آن ها  رابه عنوان سرلوحه در کارهای اجرایی قرار دهیم.

انتهای پیام 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار