رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/02/30 Sunday - 2024 19 May الأحد ، 11 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-19 13:39 شماره خبر : 5172 https://diyareaftab.ir/short/N2rPn 0
مسئول سازمان علمی، فناوری و پژوهشی سپاه:

مسئول سازمان علمی، فناوری و پژوهشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مشارکت فعال مردم در حوزه‌های مختلف عاملی است که تحول را در اقتصاد ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ روح‌الله رضوی نژاد، صبح امروز در جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج استان گفت: ایام پیشرو آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه(س) که به برکت این ایام مبارک روز دختر را تبریک عرض می‌کنم.

مسئول سازمان علمی، فناوری و پژوهشی سپاه پاسداران بیان کرد: هنوز خیلی حال دل همه ما از سیلی و تنبیه که به دستور و فرمان رهبر معظم انقلاب اتفاق افتاد، شاد و خوب است و همه ملت و آزادی‌خواهان عالم از مسلمان و غیر مسلمان و با هر طرز نگاهی از عملیات وعده صادق خوشحال هستند.  

رضوی نژاد عنوان کرد: همه از بازخورد عملیات وعده صادق و پاسخ به عملکرد رژیم صهیونیستی انرژی مضاعفی گرفته‌اند و از آن همه دستپاچگی و رفت و آمدها که برای حفظ آبروی رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حتی همه ظالمان مستکبران نگه دارند، خوشحال هستیم. همگی ما از حادثه بمب‌گذاری در مسیر زائرین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و آن دختر کوچک گوشواره قلبی و کاپشن صورتی متأثر هستیم که باید بدانیم حفظ و داشتن امنیت اتفاقی نیست.

وی اظهار کرد: اتفاقات گذشته را باید در یاد داشته باشیم که کمتر از پنج دهه از چه نقطه‌ای به چه نقطه‌ای رسیدیم و فراموش نمی‌کنیم که در همین کشور وقتی بحث ملی شدن صنعت نفت به میان آمد، هنوز عده‌ای ملی شدن صنعت نفت را باور نداشتند.

مسئول سازمان علمی، فناوری و پژوهشی سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: یک دهه پیش ما را تحریم کردن و بازگو می‌کردند که به ایران چیزی ندهید ولی کمتر از ۱۰ سال قضیه برگشت و در تحریم‌های خود گفتند کسی حق نداره از جمهوری اسلامی ایران چیزی خریداری کند که باید در نظر داشته باشیم که چه مسیری را طی کرده‌ایم و همه آنها به برکت انقلاب و حضرت امام خمینی(ره) است.

روضی‌نژاد در پایان تصریح کرد: بسیج یک فرهنگ، گفتمان و تفکر نیست. بسیج خود را در عمل ثابت کرده است. کسانی هستند که به عنوان یک جهادگر گمنام بدون توقف کار را انجام می‌دهند. عاملی که تحول را در اقتصاد ایجاد می‌کند، این است که بخش مشارکت مردمی را فراهم کنیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار