رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-06 18:17 شماره خبر : 2390 https://diyareaftab.ir/short/4aMJ6 0
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: حماس مردانه با عملیات طوفان‌القصی محاسبات دشمن را به‌هم ریخت و دشمنان در هیچ صورتی نمی‌توانند این شکست بزرگ را کتمان کنند.

به گزارش دیار آفتاب؛ سردارمحسن کریمی، امروز در مراسم تودیع و معارفه جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب ضمن تسلیت وفات حضرت ام‌البنین(س) گفت: هر کسی که بخواهد در خط ولایت حرکت کند باید هم اراده کند و هم ارادت داشته باشد و این دو امر برای پیشبرد امور مهم و ضروری است. 

وی در ادامه افزود: اگر ولایت نداشته باشیم  در یک عالم آشفته رها می‌شویم و هزاران مانع بر سر راه خود مشاهده خواهیم کرد که این موانع اجازه نمی‌دهند که فرد به سرمنزل مقصود برسد.

 کریمی بیان کرد: ارادت حضرت ابوالفضل(ع) نسبت به مولایش زبانزد عام و خاص است و این درس ارادت، کار بزرگ و راه رسم بزرگان است که توانستند از این طریق به عزت برسند ان‌شاءالله ما نیز سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی به حملات رژیم صهوینیستی اشاره کرد و گفت: اسرائیل یک کشور نیست بلکه یک پادگان نظامی است که در قلب جهان اسلام راه انداخته‌اند تا منطقه مسلمانان را غصب کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله در ادامه گفت: حدود 70 سال مردم مظلوم فلسطین مورد ظلم و جور رژیم صهیونیستی قرار گرفتند، دشمنان به مسلمانان و مسجدالاقصی هتک حرمت کردند، حدود هفت میلیون فلسطینی ر ا آواره کردند، کودکان را در مقابل خانواده‌هایشان می‌کشند و میلیون‌ها فلسطینی را آواره کردند.

کریمی تصریح کرد: صهیونیست‌ها بیش از ۱۰ هزار عملیات برای ترساندن مردم انجام دادند و آتش بر سر مردم می‌ریختند، با این جنایت‌ها مردم فلسطین زندگی نمی‌کردند بلکه در زندان صهیونیست محاصره بودند.

وی افزود: اما مردم صبور تحملشان تمام شد و عملیات بزرگ طوفان‌القصی رقم خورد که اگر این اتفاق نمی‌افتاد حمله به غزه در دستور کار صهیونیست‌ها بود.

کریمی اظهار کرد: حماس مردانه با عملیات طوفان‌القصی محاسبات دشمن را به‌هم ریخت و دشمنان  در هیچ صورتی نمی‌توانند این شکست بزرگ را کتمان کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله در پایان خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی از لحاظ نظامی، اطلاعاتی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شکست خورده و قتل‌عام مردم بی‌گناه را تنها  راه برون‌رفت از مشکلات می‌داند. اما بدانند با کشتن کودکان و مردم بی‌گناه به نابودی خود نزدیک‌تر خواهند شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار