رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/06/26 Monday - 2024 16 September الاثنين ، 13 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-04-30 23:08 شماره خبر : 6940 https://diyareaftab.ir/short/V0g19 0
مدیرکل آموزش و پرورش استان‌مرکزی:

مدیرکل آموزش و پرورش استان‌مرکزی گفت: طرح یاوران ولایت دانش‌آموزی تمرین اندیشه‌ورزی و فعالیت گروهی دانش‌آموزان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی《دیارآفتاب》؛ حسین مولوی عصر امروز در آئین افتتاحیه طرح ولایت دانش‌آموزی در باغک شازند بیان کرد: یکی از مبادی رشد تربیتی حضور در همین تشکل‌های انقلابی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان‌مرکزی اظهار کرد: بخش زیادی از توان مدیریتی دانش‌آموزان که در آینده به دست می‌آید محصول همین فعالیت‌ها و کار تشکیلاتی است.

وی با اشاره به زحمات و خدمات سیدالشهدای خدمت شهید رئیسی افزود: شما دانش آموزان نیز به تاسی از ایشان باید شانه‌های خود را آماده خدمت‌گزاری و انجام کارهای ناتمام در کشور کنید.

مولوی تصریح کرد: شما منتخبین مدارس رسالت بزرگی در مدرسه و دانشگاه بر عهده دارید و باید برای دفاع از انقلاب و مبانی آن به پشتوانه خون شهدا مجاهدت کنید.

در بخش دیگری از این مراسم مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله گفت: مدرسه محور تحول در جامعه است.

مجید غلامی خاطرنشان کرد: بسیج دانش‌آموزی یک مجموعه پرکار، فعال و جهادی در عرصه کار و مدرسه است و نیاز است که در این میدان گام‌های موثری برداریم.

وی هدف از برگزاری این طرح را تمرین دانش‌آموزان منتخب برای یاری دادن معلم و مدیران وتربیت معلم‌یار در مدرسه بیان کرد و گفت: تعداد هزار دانش‌آموز دختر و پسر متوسطه اول و دوم از سراسر استان به عنوان فرمانده واحد از آموزش‌های مهارتی، تربیتی و تشکیلاتی به مدت سه هفته برخوردار می‌شوند.

 

طرح یاوران ولایت تمرین اندیشه‌ورزی دانش‌آموزان است
طرح یاوران ولایت تمرین اندیشه‌ورزی دانش‌آموزان است
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار