رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-05-03 17:30 شماره خبر : 7019 https://diyareaftab.ir/short/NEqwJ 0
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح‌های راهسازی آزادراه اراک - راهجرد و کنارگذر شمالی اراک سرعت می‌گیرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ سید محمد جمالیان در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی مسائل مربوط به پروژه‌های حمل و نقل و جاده‌ای استان، از جمله آزادراه اراک -راهجرد و کنارگذر شمالی اراک را مطرح کرد و تصمیمات لازم در راستای سرعت بخشیدن به انجام و اتمام آنها گرفته شد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: به دستور خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی تسریع در روند اجرایی شدن پروژه آزادراه راهجرد به اراک و تکمیل کنارگذر شمالی اراک انجام می‌پذیرد.

وی افزود: یکی از موارد دارای اهمیت در اراک موضوع کنارگذر شمالی می‌باشد که با دستور خادمی مقرر گردید پیگیری بودجه‌ای و تامین اعتبار کنارگذر شمالی صورت پذیرد و خواسته ما از وزارت راه و شهرسازی این است که تا پایان سال جاری ۲۵ کیلومتر آن وارد فاز بهره برداری گردد.

جمالیان در ادامه گفت: یکی از مشکلات اساسی مردم و افرادی که از مسیرهای مواصلاتی استان مرکزی تردد می‌کنند بحث بزرگ راهها و جاده‌ها می‌باشد و بزرگراه راهجرد، که قسمتی از کریدور شمال به جنوب کشور می‌باشد، متاسفانه با توجه به حجم بالای ترددها و تصادفات جاده‌ای که در این منطقه حادث می‌گردد اقدام اساسی در این مورد تا به حال صورت نپذیرفته است.

جمالیان گفت: در این جلسه مقرر گردید که کارهای اداری و تعیین پیمانکار آزاد راه راهجرد به اراک سرعت بگیرد تا این بخش مغفول مانده کریدور شمال به جنوب که از بندر انزلی تا خرمشهر می‌باشد به زودی اجرا و به بهره برداری برسد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه محور منطقه قره کهریز یکی از مهمترین طرح‌های راهسازی در شهرستان اراک می‌باشد، پیگیری اعتبارات لازم برای تعریض و بهسازی این محور از معاون وزیر راه و شهرسازی صورت پذیرفت که دستورات لازم در این زمینه را صادر فرمودند.

وی افزود: ایمن‌سازی راه‌ها و مسیرهایی که تردد در آنها صورت می‌گیرد و رفع نقاط حادثه‌خیز نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید مورد توجه مسؤلان امر قرار گیرد.

انتهای خبر 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار