رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-18 13:51 شماره خبر : 5143 https://diyareaftab.ir/short/VbrbL 0
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله:

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: شهید مطهری دشمن‌شناس بود و در مورد رژیم صهیونیستی و آمریکا فریاد می‌زد و به لطف الهی امروز صحبت‌های ایشان به بار نشسته است.

به گزارش پایگاه خبری«دیار آفتاب»، حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی، امروز در مراسم تقدیر از فعالان عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج خنداب گفت: امام راحل فرمودند:«نگذارید آثار شهید مرتضی مطهری با دسیسه‌هایی به حاشیه رانده شود.»


وی در ادامه بیان کرد: شهید مطهری مقتضیات زمان را می‌شناخت و نسبت به مسائل روز تخصص داشت. بسیاری از بسترسازی‌های انقلاب اسلامی از سوی ایشان پیشنهاد شد.


عبدی تصریح کرد: شهید مطهری دشمن‌شناس بود و در مورد رژیم صهیونیستی و آمریکا فریاد می‌زد و به لطف الهی امروز صحبت‌های ایشان به بار نشست.


مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه روح‌الله بیان کرد: رهبر معظم انقلاب دستور تنبیه را صادر فرمودند و ما هم به دنیا اعلام کردیم رژیم صهیونیستی تنبیه خواهد شد و برای اولین بار از خاک جمهوری اسلامی ایران با اقتدار موشک‌ها و پهپادها با رمز«محمد رسول الله» زده شد.


وی اظهار کرد: به لطف الهی با رمز وحدت آفرین «وعده صادق» تحقق پیدا کرد و همان جایی مورد هدف قرار دادند که کنسولگری ایران زده شد.


عبدی در پایان خاطر نشان کرد: ما باید خود را در همه مسائل اعتقادی، احکام و... تجهیز کنیم و بتوانیم مردم و نسل جوان را از لحاظ اعتقادی تقویت کنیم ان‌شاءالله با تبعیت از شهدا و با تجهیزات معنوی پیش می‌رویم و در نهایت پرچم عالم توسط امام‌زمان(عج) برافراشته خواهد شد.

 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار