رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-08-04 19:22 شماره خبر : 1041 https://diyareaftab.ir/short/Vbx04 0
وزیر کشور:

وزیر کشور گفت: شهدا، هویت ساز هستند و هویت شهر اراک را، شهدای آن می‌سازند که این هویتی است که انقلاب اسلامی آن را به ما داده است.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ عصر امروز، احمد وحیدی در یادواره ۲۸۰۰ شهید شهرستان اراک و بزرگداشت سالگرد شهادت شهیدان رحیم آنجفی، محمد زهره‌وند و سعید مسلمی، در گلزار شهدای این شهر برگزار شد، گفت: شهدا، هویت ساز هستند و هویت شهر اراک را، شهدای آن می‌سازند که این هویتی است که انقلاب اسلامی آن را به ما داده است.

وی، هویت انقلابی ایران را هویت شهدایی دانست و عنوان کرد: ملتی که هویتش با هویت شهدا درآمیخته شود، جامعه آن یک جامعهٔ شهدایی می‌شود.

وزیر کشور، جامعه شهیدپرور اسلامی و ایرانی را یک جامعه شاهد، اسوه، نمونه و الگو قلمداد کرد و بیان کرد: شهدا ما را می‌خوانند تا این هویت را مجدد به ما یادآور شوند که این هویت جامعه ما را امن می‌سازد.

وحیدی، اظهار کرد: شهدا، گل‌هایی هستند که از همین جامعه شهیدپرور بیرون آمده‌اند و هیچ قدرت شیطانی نمی‌تواند آن را از پا در بیاورد.

وی، افزود: جامعه فلسطین، با هویت شهدای خود مقاومت می‌کند فلذا جامعه‌ای که به هویت شهدایی برسد، ترس و ناامنی را در خود جای نمی‌دهد.

وزیر کشور، پیرامون جامعه امام زمانی خاطرنشان کرد: باید در یک جامعه شهدایی بسترسازی‌های لازم صورت گیرد و روح و جان‌های آماده داشته باشد تا ظهور امام زمان فراهم شود.

وحیدی، تلاش دشمنان انقلاب اسلامی را در ۴۴ سال ناکام دانست و عنوان کرد: دشمنان با تمام توان، برای نابودی اسلام و انقلاب تاختند، اما نا امید شدند.

وی، افزود: دشمن با جنگ ترکیبی و انواع فتنه‌ها، خواستار نابودی کشور ایران بود، اما این ملت ایران است که پیروز شد و دشمن را رسوا کرد.

وزیر کشور، رژیم جنایتکار صهیونیست را یک رژیم کودک‌کش دانست و بیان کرد: صهیونیست و دشمنان مردم فلسطین، با بزرگ‌گویی‌های دروغین خود، روزی شکست خواهد خورد و ملتی که استوار می‌ماند، ملت فلسطین و ملت‌های مسلمان است.

وحیدی، در پایان خاطرنشان کرد: اسلام، پیروز و ماندگار است و رمز این پیروزی، در ایمان به خدا، توکل، شهادت و شهادت‌پروری است.

انتهای پیام

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار