رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-07-06 19:17 شماره خبر : 407 https://diyareaftab.ir/short/e8Xme 0
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: برای دستیابی به اقتدار باید از مولفه‌های قدرت دنیایی برخوردار شویم اما ملت ایران از یک قدرت معنوی والاتری برخوردار است، که همانا خون مطهر شهدا است.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ به نقل از نار خبر؛ سردار محسن کریمی، عصر امروز در آیین رونمایی از المان شهید گمنام شهر آوه اظهار کرد: شهید مانند خونی است که در شریان اجتماع به حرکت در می‌آید و محرک جامعه است. او مانند شمعی است که محیط پیرامونی خود را روشنی می‌بخشد و با اولین قطره خونی که از بدنش ریخته می‌شود گناهانش بخشیده شده و قدرت شفاعت پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه باید زینت راه شهدا و دین باشیم، تصریح کرد: زندگی روزمره انسان باید رنگ و بوی شهدا بدهد و باید راه و مسیر مجاهدان راه خدا را طی کنیم تا رستگار و سعادتمند شویم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان اینکه شهدا امروز با ما حرف دارند، افزود: باید زندگینامه شهیدان را بخوانیم و باید سختی‌ها را تحمل کنیم و خباثت‌هایی نمی‌گذارد ملت ایران پیشرفت کند و به قله برسد.

وی گفت: ملتی که اقتدار نداشته باشند نمی‌تواند هدف داشته باشد و این ملت بزرگ مقاومت کرده و با جبهه کفر نبرد کرده تا بتواند در سایه برخورداری از نعمت ولایت‌فقیه، پرچم انقلاب را به دست منجی عالم بشریت دهد.

وی تصریح کرد: استفاده ناصحیح از فضای مجازی و تسلیم شدن به محتواهای غیرواقعی آن موجب ایجاد گرفتاری برای جوانان و نوجوانان و خانواده‌های آنان می‌شود. دشمن به دنبال دگرگونی در واقعیت‌ها و حقایق و خوراندن دروغ به جای حقیقت به جوانان، ایجاد فضای یاس و ناامیدی، تغییر باورها، غفلت از دستاوردهای انقلاب و... است و باید نسبت به ترفندهای دشمنان هوشیار بود.

شهدا مظهر قدرت ایران هستند
شهدا مظهر قدرت ایران هستند
شهدا مظهر قدرت ایران هستند
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار