رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-08-04 19:14 شماره خبر : 1040 https://diyareaftab.ir/short/V760e 0
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه شهدا سرمایه بی‌نظیری هستند، گفت: این استان بیش از هفت هزار شهید در خود پرورانده است.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ عصر امروز، سردار محسن کریمی در یادواره ۲۸۰۰ شهید شهرستان اراک و بزرگداشت سالگرد شهادت شهیدان رحیم آنجفی، محمد زهره‌وند و سعید مسلمی، که با حضور وزیر کشور و جمعی از مسئولان استانی و مردم شهید پرور شهر اراک، در گلزار شهدای این شهر برگزار شد، گفت: شهدا همیشه حاضر و ناظر هستنند و ما می‌توانیم مسیر پر کمال زندگی را از کردار و منش شهدا دریابیم.

وی، افزود: استان مرکزی افتخار دارد بیش از ۷۵ هزار رزمنده را در خود پرورانده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: این استان بیش از هفت هزار شهید در خود پرورانده است، شهدایی که سرمایه بی‌نظیری هستند.

سردار کریمی اظهار کرد: استان مرکزی در بین شهدای خود، بیش از ۱۴۰۰ شهید ارتشی و بیش از ۲۳۰۰ شهید دانش‌آموز دارد.

وی، افتخار استان مرکزی را علاوه‌بر حضور در جبهه‌ها، در زمینه‌های تولید و صنعت دانست و عنوان کرد:

استان مرکزی در خصوص دفاع و مبارزه با فتنه‌های داخلی، این افتخار را داشته است که ۱۹ شهید ترور را پرورانده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، شهید رحیم آنجفی را یکی از فعالان سیاسی قبل از انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: این شهید بزرگوار بعد از پیروزی انقلاب در تشکیل نهاد مقدس سپاه، نقش اساسی داشت و در دوران جنگ تحمیلی، به‌عنوان رزمنده، تا رده جانشینی لشکر در میدان جنگ نبرد کرد.

کریمی، دفاع مقدس را در راس امور شهید آنجفی دانست و خاطرنشان کرد: شهید رحیم آنجفی، در بحث پرورش نیروی کادر و آموزش، افتخار آفرید و همچنین زیرساخت‌های لازم در استان مرکزی را دنبال کرد.

وی پیرامون شهادت شهید آنجفی بیان کرد: ایشان در عملیات ولفجر ۴ در کمین دشمن قرار گرفتند و مجروح شدند و در تاریخ ۵ /۸/ ۶۴ به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار