رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-09-05 22:13 شماره خبر : 1728 https://diyareaftab.ir/short/e8384 0
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خنداب:

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خنداب گفت: شهیدان با خدا معامله کردند و دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده و با خون خود آیات قرآن را زنده کردند.

به گزارش دیار آفتاب، حجت‌الاسلام علی محمدخانی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهر خنداب امروز در یادواره شهدای روستای قالیباف گفت: برگزاری این چنین مجالسی که یاد شهدا را در پی دارد و به نام شهدا است موجب برکت در امورات ما خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: یاد شهدا بر همه ما تلنگر  است که در گذر زمان لازم است در چنین تلنگری قرار بگیریم، همه اقشار جامعه به چنین مراسماتی احتیاج دارند تا بدانند امنیت امروز ما به برکت خون شهداست و مسئولین باید بدانند پایه‌های میز ریاست ما روی خون شهدا قرار گرفته است.

محمدخانی افزود: شهیدان با خدا معامله کردند و دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده و با خون خود آیات قرآن را زنده کردند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اگر امروزه مردم مظلوم فلسطین استقامت نشان دادند به خاطر خون شهدای اسلام است، مادران شهدای فلسطین با آنکه فرزندانشان به شهادت رسیده است اما با الگوگیری از شهدای ما برای حفظ آرمان‌ها استوار ایستاده‌اند.

محمدخانی در پایان افزود: امروز دشمنان اسلام‌هراسی راه انداخته و می‌خواهند بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنند اما بدانند محبوب‌ترین دین بین مردم دنیا دین اسلام است و همه فهمیده‌اند که غرب مخصوصا آمریکای جنایتکار قابل اعتماد نیست و نقشه شوم آن‌ها نقش برآب است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار