رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/30 Monday - 2024 21 October الاثنين ، 18 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-30 11:45 شماره خبر : 8957 https://diyareaftab.ir/short/VMzQv 0
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت رهبران محور مقاومت اتحاد مردم مقتدر فلسطین و لبنان را بیشتر و ایستادگی پای آرمان‌های خود در مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی را افزایش خواهد داد.

محمد بیات در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص شهادت شهید یحیی سنوار گفت: شهادت رهبران محور مقاومت اتحاد مردم مقتدر فلسطین و لبنان را بیشتر و ایستادگی پای آرمان‌های خود در مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی را افزایش خواهد داد.

وی بیان کرد: شهادت مجاهدان و رهبران جبههٔ مقاومت البتّه بسیار دردناک است، ولی این جبهه با شهادت برجستگانی چون شیخ احمد یاسین و اسماعیل هنیّه از پیشروی باز نمی‌ماند و با شهادت یحیی سنوار هم کمترین توقّفی نخواهد داشت و تا پیروزی مردم متحد فلسطین این رژیم خبیث و خونخوار نابود خواهد شد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یحیی سنوار همه عمرش را برای آزادی غزه جنگید و در روی خاک غزه در معرک جنگ به شهادت رسید که به دنیا بفهماند تا آخرین لحظه دست از مقاومت علیه رژیم صهیونیستی بر نخواهد داشت، لذا این الگوی برجسته خون تازه‌ای به شریانات رزمندگان در محور مقاومت داد تا برای آزادی کشور تا پای جان استوار باشند.

بیات در خصوص انسجام ملت فلسطین افزود: بعد از شهادت یحیی سنوار در محور مقاومت اتحاد و انسجام مردم ستم دیده به مراتب بیشتر شده است و این روحیه خوب مردم غزه، لبنان و فلسطین از شهادت رهبران مقاومت است که خود در خط مقدم جبهه با دشمن مقابله می‌کنند و برای آزادی کشور به شهادت می‌رسند.

وی تصریح کرد: شهادت افتخار مردان خداست رهبرانی چون اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و شهید یحیی سنوار با دل و جان در اختیار ملت هستند و با برنامه‌ریزی، اطلاعات و مقاومت در مقابل این غده سرطانی تمام عمر خود را برای مجاهدت در راه خدا در دست گرفتند، لذا با شهادت رهبران مقاومت هیچ خلعی در ایستادگی محور مقاومت ایجاد نحواهد شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار